Al met al, zowel maandag als dinsdag kan ik met collega Tinus vertrekken wanneer noodweer op komst is Altijd fijn zo'n baas
Vanaf een uur of 5 a 6 (tegen de avond) in het westen vermoed ik, tenzij het in het noordwesten van Frankrijk al eerder ggaat ploffen
Ik denk dat de weerdiensten (helaas net als de vorige keren) de situatie zowiezo niet willen overdrijven (ze willen niet dat heel Nederland ineens naar Skandinavie verhuist, bij wijze van spreken...), mar schijnbaar ontbreekt volgens hun de trigger om het geheel te laten ontploffen (want dat kan je rustig stellen bij deze waardes..).
En dat word hier op O-O iedere keer ook gezegd: de POTENTIE is er. Maar als je de mensen op zijn minst uitlegd (bijvoorbeeld in een weerpraatje) dat die potentie er wel degelijk is, en er gebeurt dan toch niks, ga je niet af als een gieter, ongeacht wat er gebeurt, je hebt de mensen uitgelegd hoe en wat. Een reden temeer waarom O-O zo'n goede site is, en zo waardevol !
Maar zit via mijn mobiel op O-O en kan de animaties dan niet zien
Als je op android zit moet je ff skyfire browser downloaden uit de market.
Jan, bedoel je hier de maandag avond mee? Timing is wel toppie (eind van de dag).
Offtopic :
Oke thanx voor de info , heb Opera Mini er nu op maar gebruik ik zelden, misschien dat die het ook doet, anders pak ik skyfire.
Oke nu weer Ontopic
@ Jan
Oke, fijn om te horen kan soms niet alle kaartjes zien, vandaar.
We wachten met spanning af. | Gewijzigd: 23 juni 2011, 09:28 uur, door Poider
Edit Jan: Graag de uploadfunctie gebruiken, zo hebben we er later ook nog wat aan als we terug willen kijken
Dit plaatje geeft niet alleen de neerslag voor dinsdag, maar de totale neerslag vanaf het begin van de run tot aan woensdag (neerslag over een periode van 144 uur).