dat doe je juist wel door jezelf op te fokken dat het gaat afsterven, laten we maar eerst afwachten ik ga mijn oordeel pas zondagavond laat plaatsen en niet nu al
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
Ik ben benieuwd !
Niet in de ruimte lullen maar bekijk de kaarten toch.. Maar geen oude!!!en oordelen doe je nu al ja. maar ik hoop dan jou oordeel zondag niet negatief zal zijn. | Gewijzigd: 22 juni 2011, 22:05 uur, door wiggelrode
Het is ook nog ver weg he.. Nu een fractie minder, morgen misschien wel beter? We zullen het zien.
De hoop nu al opgeven omdat de kansen wat minder zijn als vanmorgen/vanmiddag vind ik niet leuk en het leest niet lekker weg voor je mede o-o members die wel positief zijn.
Kansen zijn nog sterk aanwezig.. Dus klagen is eigenlijk vooralsnog niet eens nodig!
W000t.... Ow my goodness Jan... Serieus vergelijkbare situatie?
Die zaterdag 17e juli 2004 herinner ik me nog als de dag van gisteren.
Brak rond 19:15 de pleuris uit Normaal hang ik altijd uit zolderraam voor een superview, maar toen moest je letterlijk dekking zoeken omdat de bliksem overal om je heen was, uiteindelijk ruim 80.000 geregistreerde ontladingen
die is dacht ik tot op heden nog niet overtroffen
Dat is, samen met een junidag in 1998 (met oa Elburg hagelstenen tot 10cm!!) voor mij verreweg de favoriet der onweersdagen
Als het uiteindelijk zo ongeveer uitpakt als die bewuste Juli in 2004, zal ik vooral de achterkant van het eventueel MCS bekijken, dat was toen ook... Idyllisch en sprookjesachtige wolkenformaties door extreme mammatus in combi met de zonsondergang.
Dat zag er ongeveer uit als in dit plaatje:
in 1 woord: WWWWOOOWWW