Maar goed kan nog veranderen.
Maar ik kan me nog goed nachtelijk onweer herinneren dat heftig was.
Waarom zou dat nou niet kunnen.
Als je de meenste aanlopen naar extreem weer onder de loop neemt blijft er vaak niets van over zoveel te dichter je bij de deadline komt. En ben bang dat het ook weer op uitdraaid. en denk vanaf nu dat de kaarten een afbraak gaan vertonen. of een verschuiving naar meer binnenlanden zoals DLD.
Het is geen geklaag. maar ook verschuivingen moet men onder de ogen kunnen hebben. en dat zit er aan te komen.
Zit er aan te komen? Kun jij de kaarten uit de toekomst al inzien? Of is het puur gevoelsmatig?
Kom op zeg, leer toch eens dat kaarten de kaarten zijn. Als je kaarten van een week vooruit al als voorspelling gaat zien, zal het inderdaad altijd tegenvallen. Zie de kaarten als een berekening van de op dat moment bekende gegevens en volg de ontwikkelingen en je zal een stuk minder teleurgesteld zijn en wij hoeven minder aan te horen van 'het zal toch wel weer niets worden'. Zucht
Beetje onzin. Ik vind het knap als jij in de toekomst kan kijken. Natuurlijk snap ik wel dat door de frustatie's van het flutjaar 2011 je een beetje negatief wordt, maar ik vind wel dat je eerst maar es tot zondag gaat wachten en oordeel dan maar. Dan heeft het wat meer waarde
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
groetjes
is allemaal vrees en angst maar we krijgen als het niet doorgaat echt wel onweer dit jaar
blijven hopen !!!!
Beetje vriendelijker mag ook wel, ik dacht dat mijn post duidelijk was
Kom op zeg, leer toch eens dat kaarten de kaarten zijn. Als je kaarten van een week vooruit al als voorspelling gaat zien, zal het inderdaad altijd tegenvallen. Zie de kaarten als een berekening van de op dat moment bekende gegevens en volg de ontwikkelingen en je zal een stuk minder teleurgesteld zijn en wij hoeven minder aan te horen van 'het zal toch wel weer niets worden'. Zucht
Als je goed de kaarten leest zie je dat er een verschuiving aan de orde is naar het oosten.. natuurlijk hou ik ook van extreem weer maar fok me zelf niet op.. helemaal niet als de kaarten verschuiven.. men heeft toch al vele keren gemerkt een prachtige aanloop en kwam niets van. en dit heeft niets te maken met helderzien of gevoel.. en mijn eerste was ook geen geklaag.. natuurlijk vind ik deze aanloop en die mooie kaarten ook prachtig. anders zat ik niet op 0-0 en helemaal niet om te klagen. heb dan wel iets beters te doen..
Was ook niet onvriendelijk of afkrakend bedoelt hoor, maar goed nu zand erover klaar
maar wie weet wat de run van zondag ofzo ons brengt dan kan het wel weer ineens heel anders zijn.
ze zeggen niet voor niets, niets is zo veranderlijk als het weer.
maar ik blijf hopen natuurlijk, de zomer is net begonnen
Je ziet toch dat het naar het oosten gaat wandelen.. daar is geen stukje geklaag bij..Maar aan de einde van de rit kan er een belans opgemaakt worden.. en hopelijk heb jij dan geen teleurstelling. en de boel gaat vol kalken. iedereen is gemachtigt om zijn oordeel en visie neer te zetten.. maar ga daar zeker never mensen voor aanvallen. tenzij ik zelf word aangevallen. maar betitel ze niet als onzinnig en fustrerende persoon.