Heerlijk om te zien dat alle modellen ( voor zover ik die op wetterzentrale kan zien ) hetzelfde scenario hebben
Nog mensen uit de omgeving die gaan chasen die dag? als alles een beetje uitkomt qua mogelijk zwaar onweer dan ben ik wel van plan om in de middag vrij te nemen
Lekker betrouwbaar: een pluim met een oper die uit zijn dak gaat als warmste oplossing en een spreiding van een graad of 15.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
* camera accu opladen
* Voor maandagmiddag vrij vragen. ( nu maar hopen dat ik het ook krijg)
* Voor dinsdag oppas regelen voor me dochter (tenminste zover klaar laten staan zodat 1 belletje genoeg is)
* SD kaartjes leeg maken..
Vergeet ik iets??
Ik ben nou net maandagmiddag en dinsdag vrij!! Dus zou mooi zijn als het hier dan eindelijk ook eens goed los gaat!
Wil juist wel bij mijn dochter zijn, wordt haar eerste onweer die ze dan mee gaat maken, zal benieuwen hoe ze er op reageert.
Mischien wordt het net zo een fan als haar mama!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hoop alleen niet dat er veel ongelukken gaan gebeuren!!
groeten marieke
Dat klopt, maar mooiste is gelukkig nog dat ze het alle twee berekenen en iedere keer laten terug komen
Dat is het meest belangrijke Jan , ik hoop dinsdag. Maandag vrij dus dan even genieten vn het mooie weer.
Dinsdagmiddag neem ik dan eventueel vrij
Er is nog niks bekend over de dynamische kant toch?... Komt van het weekend?
Dinsdagmiddag neem ik dan eventueel vrij
Er is nog niks bekend over de dynamische kant toch?... Komt van het weekend?
Dynamische kant heb ik een pagina terug al geplaatst, de 0-1 en de 0-6 km schering
Jan, zoals ik het nu zie he, betekend het groene gedeelte op de Cape-kaartjes dat daar de "minste" kans op onweer is. Bijv. op dinsdag 18Z ligt het gebied meer van Brussel naar A'dam en op maandag in Belgie?
Ik ben helemaal de draad kwijt