TaL
Dat klopt maar het zal geen verschil zijn tussen een positieve LI en een LI van -12
Tja die kaarten zullen de komende runs wel blijcen veranderen, zowel positief als negatief. Vind het wel spannend, keerde al steeds terug in de kaarten, het is alleen gewoon nog zo ver weg.
Das ook waar. Dalijk ff kijke waar EC mee komt.
Ja idd, en het is net dat johann zei: de kaartjes zullen nog wel veel in detail veranderen
Ik lig er in ieder geval nog niet wakker van
We laten gewoon afkomen wat komt.
TaL
Niet . Alleen indicatief wanneer een trend langer zichtbaar is en ondersteund wordt door de rest van het ensemble en/of andere modellen. Leuk voor speculatie, niets meer en niets minder. | Gewijzigd: 18 juni 2011, 19:57 uur, door marsel
Mocht het wel zo zijn, bouw ik even een schuilkelder. o ehh wacht even, even beter gekeken en Noord-holland doet (voor de verandering) niet echt mee. Of kunnen in dit geval de buien verder doortrekken??
--------
off topic
Van die 17 juli weet ik trouwens nog wel heel goed. Die dag waren we net 1 jaar getrouwd. bbq aan en nog geen 10 min later een rolwolk van hier tot tokio en weer terug.
25 &26 mei weet ik zelf niet goed meer.
groetjes marieke
25/26 mei 2009 weet ik nog maar al te goed. Het was het meest heftige onweer dat ik ooit heb meegemaakt. De lange termijn voorspelling voor 28 juni doet daar nog een flinke schep bovenop. Ik ben dol op extreem weer, maar dit beangstigd me een beetje.
Ik heb eerder zoiets van: laat maar komen! De buien van 25/26 mei waren Limburg vergeten dus nu wil ik wel een revanche
Off: 25/26 mei 2009 was idd erg heftig.. Maar als jongetje van 9/10 jaar in 1992 heb ik een veel zwaardere onweder meegemaakt.. Ging door van rond 20.00 tot diep in de nacht... Weet niet meer precies welke datum dat was, aangezien het rond 20.00 al schemerig begon te worden denk ik aan eind augustus
Iemand die zo ver kan gaan in het archief?
On: Geweldige kaartjes, vooralsnog doet het NW-en weer eens niet mee, maar het is nog erg ver weg!
wat een trieste start van de zomer... en er lijkt geen beterschap inzicht!
wat een trieste start van de zomer... en er lijkt geen beterschap inzicht!
Ik heb nog wat hoop. EC liet het wat meer opwarmen 240 uur vooruit (helaas kun je niet verder kijken). Als dat doorzet... wie weet!
In de lente is het al zowat een maand zomer geweest met die temps.