Mocht je iets aparts/opmerkelijks zien, informatie hebben over bepaalde wolken, of fotografie tips (ik gebruik een Canon EOS 450D en soms mijn telefoon) dan hoor ik dat graag want er valt nog een hoop te leren!
En nog een bonusfilmpje van 14-07-10 (let niet op mijn gegil )
Dat filmpje vind ik nog wel het grasppigst.... toch een beetje angst voor bliksem? Maar wel dapper om met mij op chase te gaan.... want dat doe je dan weer wel!
Voor vanmiddag sta ik standby maar heb een huis vol visite zitten tot zeker nad 18 uur...
Maar we houden contact!
Groeten uit Veldhoven
Dat filmpje vind ik nog wel het grasppigst.... toch een beetje angst voor bliksem? Maar wel dapper om met mij op chase te gaan.... want dat doe je dan weer wel!
Voor vanmiddag sta ik standby maar heb een huis vol visite zitten tot zeker nad 18 uur...
Maar we houden contact!
Groeten uit Veldhoven
Haha ja toen was ik nog best wel bang voor onweer! Maar door die buien in Juli is die angst omgeslagen in interesse/obsessie Ik ben vanavond weg, ik heb nu al spijt dat ik dat afgesproken heb want stel je voor dat ik iets mis...! (of is dat te obsessief? )
maar in de middag kan het al gaan knallen, dus misschien pik je nog het een en ander mee!
Nou ik heb me al een aantal keer laten meeslepen:
- 'Even' een foto van een wolk maken, en vergeten dat er iets in de oven ligt....
- 'Even' in m'n pyjama een paar foto's maken, vervolgens de hele zonsondergang vastleggen en de voordeur open laten staan.
- 'Even' snel wat foto's maken en vervolgens terug naar binnen gaan en beseffen dat m'n eten koud is geworden.
Enz.....