Ze had me niets verteld, alleen dat ze leuke foto's had gemaakt, dus ik dacht net( zoveel uur later) oh ja even die foto's ( van de kinderen dacht ik) bekijken. Zie ik deze foto's op de camera staan. Geweldig! We zien ze wel veel vaker boven het ijsselmeer, maar al in juni komt niet zo vaak voor.
Zijn er nog meer meldingen bekend, ik heb ze nog niet gelezen!?
JPP
Gr michael.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Maar ook tijdens de hondsdagen, wanneer het weer vaak onstabiel is komen ze vaak voor. soms wel per 3, 4 of 5- en tegelijk. Er zijn dagen dat er wel 20 worden geteld.
Dit is overigens waarschijnlijk een van de eersten dit seizoen. Hoorde dat net van Eric (EAJ), die geeft t door aan de vwk.
JPP
Knap werk van je vrouw... morgen maar ff ontbijt op bed brengen... komt mooi uit op vaderdag
HIHI, omgekeerde wereld, denk niet dat de kids akkoord gaan..., ach ben volgende week vrijdag ook jarig dus zie ik het maar alvast als een voortijdig cadeautje.
Nee ik ook niet ,zo zie je maar weer,het weer blijft ons verbazen!Mooie plaatje hoor! | Gewijzigd: 18 juni 2011, 16:23 uur, door jeanpaul64
Stelt niets voor zei ze, ik was aan het bellen, zag het hoosje maak met 1 hand snel een paar foto's zonder er mee bezig te zijn. Het interesseert haar ook niet echt. toch lief he dat ze dat voor mij gedaan heeft.
Als we weer wat leuks zien hier horen jullie het als eerste.
gr JPP en Tineke