Tot mijn verbazing kan ik nergens op internet of youtube foto's of filmpjes terug vinden van andere uit de regio. Dit verbaasd me wel, dus mijn oproep is, als je nog mooie foto's op je harde schijf van 26 Juli 2008 hebt, upload ze ! Want dit is een dag die ik me nooit meer zal vergeten.
Ps. ; Ik weer niet of het hier kan dit topic, anders verwijder het topic maar een van de moderators. Of verplaats het naar een andere vertakking in het forum .
(2 foto's die ik nog via hyves heb, hier onder geüpload)
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Dat terzijde.
Gave foto's en gaaf filmpje. Ik kan me niet herinneren van die dag. Geloof dat ik die week in Zeeland zat.'
Ben benieuwd naar de rest. (Als je die tenminste gaat posten als je ze gevonden hebt. )
Hier nog een link http://forum.onweer-online.nl/index.php?au...=si&img=946 | Gewijzigd: 18 juni 2011, 02:10 uur, door Ome-Joep
Geen film of foto's meer van helaas. Wolk rolde en tuimelde over elkaar heen en de basis was (in contrast met de toren van Hasselt) tussen de 100-150 meter van de grond!! nooit meer zoiets gezien. Zeer indrukwekkend. Het hele blok om ons veldje met bewoners stoof naar binnen!
Maar succes met je zoektocht Jeroen
Dat terzijde.
Gave foto's en gaaf filmpje. Ik kan me niet herinneren van die dag. Geloof dat ik die week in Zeeland zat.'
Ben benieuwd naar de rest. (Als je die tenminste gaat posten als je ze gevonden hebt. )
Ja dat blijft gruwelijke muziek En bedankt
Ja ik ben erg benieuwd, het lijkt wel of deze (ook) memorabele in de doofpot gestopt is. Haast niemand heeft foto's en filmpjes, terwijl het echt een super heftige dag was, voor Zwolle misschien wel de HEFTIGSTE !
Thanks, ja het is al wel een tijdje terug maar het blijven mooie herenigingen aan die dag !
20 + 21 Mei
Geen film of foto's meer van helaas. Wolk rolde en tuimelde over elkaar heen en de basis was (in contrast met de toren van Hasselt) tussen de 100-150 meter van de grond!! nooit meer zoiets gezien. Zeer indrukwekkend. Het hele blok om ons veldje met bewoners stoof naar binnen!
Maar succes met je zoektocht Jeroen
Zonde,
Ja het was echt de spectaculair-ste shelf die ik ooit mee hebt gemaakt ! , als ik het me niet vergis was er zelfs sprake van een hook-echo. Het kwam ook zo uit het niets opzetten, ook wie de radars bekijkt, het is echt in een kwartiertje ontstaan. Ik kan me goed herinneren dat mensen hier in de buurt nog net niet gillend naar binnen stoven, moeders gilde naar hun kinderen in de zandbakken, en dat er geen vogel was die meer fluite. Het kwam zo snel opzetten dat er geen tijd was om de boel op te ruimen, de drinkglazen stonden nog in de tuin. Toen het voorbij was waren alle glazen waren kapot gewaaid. Hier in de buurt zijn genoeg bomen toen omgewaaid.
En bedankt, hoop echt dat iemand hier nog met mooie foto's aankomt zetten.
20 + 21 Mei
20 + 21 Mei
kijk maar even Geüpload door Joepperke op 26 jul 2008
http://www.youtube.com/watch?v=AMXAphaPtRk
Ik werkte toen nog in de sauna van Aparthotel Delden, en heb toen iedereen verzocht om dringend de hot-tob(tubke) en zelfs het zembad binnen te verlaten, het zag er toen echt spookie(poltergeist) uit, de shelf was niet hoger dan 100 meter hoog . Ik had je graag geholpen, probeer het anders eens bij www.crisistwente.nl
met vriendelijke groet Martin
20 + 21 Mei