Die MOD's zijn al de gehele dag druk bezig met alles na te gaan Tot nu toe viel alles bij elkaar genomen hier in het onweertopic goed mee. Dus ik snap niet waar jij je druk in maakt, maar op drukke dagen als vandaag proberen ook wij zo goed als mogelijk alles bij te houden. Wat meer respect is hier echt wel op zijn plaats
En dan nu graag echt terug ontopic!!! Alle onzinberichten worden per direct verwijderd.
Onweersdagen: 0
Geen onzin ! Het is alleen niet wat ik hoopte. Een paar aardige klappen en wat flinke plensbuien hier in het westen van Den haag. | Gewijzigd: 18 juni 2011, 22:46 uur, door Cienfuegos
Sorry voor de slechte kwaliteit, heb hem met me tel gemaakt
Ach, we hebben een score van 100% gehaald, het eerste onweer is een feit. Het begin is er. Het is nu aan de Noordzee, die mag lekker opwarmen.
Hoe is het in maartensdijk, hebben jullie meer flitsen?
Nee ook nog niet, teller staat op één
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Hier in Voorschoten (NNO van Den Haag) ook flinke bliksem, veel CC's en een enkele CG gehad. Het knettert nu ten oosten van ons nog. Het flikkert meer dan de radar aangeeft. | Gewijzigd: 18 juni 2011, 22:59 uur, door Harmos
voorlopig hoeven we in iedergeval de tuin niet te sproeien ....... hier is in iedergeval genoeg water naar beneden gekomen, er stonden sinds lange tijd weer eens plassen op de straat vanmiddag en sinds dien heeft het nog aardig geregend...
nu ook een stevige regenbui, ben benieuwd of er nog wat flitsen tussen zitten of dat ze "op' zijn,
in iedergeval een geslaagde dag met schitterende luchten en wolkformaties
nu ook een stevige regenbui, ben benieuwd of er nog wat flitsen tussen zitten of dat ze "op' zijn,
in iedergeval een geslaagde dag met schitterende luchten en wolkformaties
Dat is zeker waar, regen is er genoeg. Zou toch wel teleurgesteld zijn als er geen onweer uitkomt, want ik had/heb goede hoop aangezien de lucht hier ook echt pikzwart is nu, en de hond zit boven dus dat zegt vaak ook wel wat