Kijk de buienradar, zie een geweldige buienlijn die zo ongeveer over half Nederland trekt..
Mooie onverwachte toegift, had dit lijntje niet meer verwacht... Prachtig
edit: en de onweersactiviteit neemt alleen maar toe!!
| Gewijzigd: 18 juni 2011, 22:29 uur, door Bac00
Fingers-crossed en aan de whisky om de tijd te doden
http://www.onweer-online.nl/images/maps/blitzortung.png
* het is inmiddels droog hier...het dak echter loopt nog even leeg*
Fijn voor je kaartjes, je kaartjes kloppen niet
Ik zie wat ik zie en dat is Onweer
Kijk de buienradar, zie een geweldige buienlijn die zo ongeveer over half Nederland trekt..
Mooie onverwachte toegift, had dit lijntje niet meer verwacht... Prachtig
het lijntje gaat wel over half nederland, maar het onweer stelde niets voor, hier begon het even lekker hard te regenen, maar er zat geen onweer bij...
Ik heb die bui op staan wachten in zandvoort en zag hem gewoon splitsen.
Ik heb op de foto staan dat de zon gewoon ging schijnen, het is echt niet te geloven.
Ik heb net hier (haarlem) 1 rommel gehoord en meer ook niet!
Ik dacht nog even dat ik aardig gelijk ging krijgen met me uitspraak eerder ( wat als geintje bedoelt was ) maar helaas kwam het voor mijzelf niet uit.
Verder geniet er van mensen in het westen die (wel) onweer hebben, het is jullie gegunt
Ik heb deze net even snel genomen en geupload op mijn nieuwe youtube account, want ik word een beetje moe van iemand hier die beweerd dat lieg, video is gemaakt met mijn iphone .. bij 1.11 zie je toch echt een flits hmmm!
http://www.youtube.com/watch?v=uJnDFNw2ZS0
Onweerde toch even heftig
En onweert nog
Dat was een flinke hè. Schrok me wezenloos.
Hij schoot hier ook het huis door en gelukkig ook geen brand
(welke wijk woon jij?)
Nee serieus, het was echt flits-boem, ik denk vorige zomer voor het laatst zo'n knal gehad hier!
HIer in Rijswijk(zh) ook flink tekeer gegaan, het trekt nu langzaam aan weg.
Kerel, als het erg druk is met 10 berichten post per minuut in dit topic,
kun je je denk ik voorstellen dat het een onmogelijke opgave is constant te refreshen naar de nieuwe berichten
en die ook nog eens te controleren, als je een moderator nodig hebt kun je beter een pm sturen..
Bewaar trouwens die sarcasme maar voor het smakeloze geenstijl, daar past het beter in contekst..