Had een heel ander idee bij dit topic...
ik vind het wel logisch dat het geklaag meer word, voor het westen is dit nog nooit zown barslecht jaar geweest...
teller staat wederom nog op nul leeuwarden! jij hebt als het goed is niets te klagen
weather without storms is no weather at all.
Ik zie dat er nog wat vanaf Engeland deze kant op moet komen... Hopelijk is dat het regen wat Yr.no voor ons had verwacht tussen 12:00 en 16:00 en tussen 18:00 en morgenvroeg 8:00 ?
We houden de goede moed er iig in
Onweer dagen 2012: 1 !
Dit was niet persoonlijk bedoeld.. maar elk uur hoor je op de radio waar veel mensen hun verwachting van het weer afhalen. en daar hoor je niet over een bepaalde tijd. dus denken de hele dag klote weer. en tegendeel dus doel ik daar het meest op. voor mensen die hun inkomsten moeten halen (buitenshuis) is het niet zo leuk dus blazen ze af. dan zien ze het tegendeel dat het best weer is geweest. dat gebeurt veel te vaak en geloven niet meer in weerberichten.
Net als op tv veel te veel weersverwachtingen van buiten land. laten ze dat afschaffen want andere landen gaan ook niet zo ver in op nederlands weer.. van mij mogen ze verder ingaan op nederland weer. en meer uitleg van hoe en wat. ik vraag me altijd af die voorspellingen voor buitenland hoever die kloppen. mede omdat ze het voor hun eigenland niet eens goed kunnen.
kaarten en cijfers waren of beter gezegt zijn best goed voor ons gebiedje. Ga er nog steeds vanuit dat er nog wel wat gaat komen. waarschijnlijk vanavond of vannacht?
groeten marieke
het komt gerust nog wel goed met onweer voor heel nederland!!! dus als je nu niets krijgt dan wel een volgende keer, of die keer daarna.
teller staat wederom nog op nul leeuwarden! jij hebt als het goed is niets te klagen
Het is hier momenteel niks anders dan wind en beetje regen. Heb ook liever een mooie bui met onweer.
Maar dat komt echt niet door hier een heel topic vol te plempen met een klaagzang | Gewijzigd: 18 juni 2011, 17:04 uur, door Leeuwarden1983