Ook kan de radar mij niet echt verontrusten, het ziet er allemaal vrij onschuldig uit, dus tenzij het nog uitbouwt valt het enorm mee.
Beste mensen, deze weerman zat er slechts 10km naast met de lijn onweersactiviteit van Westdorpe naar Enschede,
echt 10 km maar, denk niet dat daar veel andere weermensen aan kunnen tippen..
Petje af, hier heeft iemand tenminste wat aan!!
Onze Jan heeft niet voor niets Thundergod status
Volgens buienradar krijgen jullie morgenochtend vroeg de volle laag.
Helaas zat bij deze bui geen onweer en staat het aantal onweersdagen van dit jaar in Gouda nog steeds op 0. Ik hoop dat er vanmiddag of vanavond wat onweer naar Gouda komt.
Helaas zat bij deze bui geen onweer en staat het aantal onweersdagen van dit jaar in Gouda nog steeds op 0. Ik hoop dat er vanmiddag of vanavond wat onweer naar Gouda komt.
Zet je woonplaats even in de profiel
Tzal me benieuwen.. maar de weersberichten komen steeds vaker ongeloofwaardig over.. als men spreekt over het hele land dan blaas je buiten dingen af.. Terwijl er geen noodzaak voor is. en dingen uitsteld om niks. Daarom hoor je steeds vaker ach de weerpraat. moet het eerst zien. En alle lof voor de weermannen en vrouwen die er zoveel tijd aan besteden. Had wel iets anders te doen.
Ach ja als er niemand iets gezegd had en er was iets aan de hand wat door het weer kwam hadden we dat.....
Inderdaad jammer. Hier in de het westen hadden we in de ochtend vrij veel regen, maar het is nu de hele middag al zonnig en droog met een stevig windje. Er zou veel kans zijn op onweer in het westen (en nauwelijks in Limburg), maar zelfs de regenbuitjes komen niet in de buurt. Ach misschien morgen.
Dat is wel zo. maar vind het de laatste tijd een beetje aandikken. waar mensen met buitenactiviteiten maatregelen gaan nemen om het af te blazen. aan de einde van de rit was er niks loos met het weer... Dat is juist het gevaar dat vele mensen het aangekondigde niet meer geloven en zeggen moet het eerst zien. natuurlijk kan het zo uitpakken dat het wel noodweer gaat worden.. Dus een wat extreem weer te voorspellen zie ik als dekmantel.. maar als het heel vaak niet gaat uitkomen is de geloofwaardigheid snel weg.
Gisteren was een mooie dag. maar deze dag doet er niet veel onder met zoveel zon.
Alweer T_T haha xD Lijkt me niet gegund de laatste tijd xD ... humpfff....
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Gisteren was een mooie dag. maar deze dag doet er niet veel onder met zoveel zon.
Heb net mijn verwachting is door zitten lezen, ik merk niet op waarbij ik noodweer schrijf. In mijn ogen is dit een goede verwachting die geschreven is, daarbij voor Groningen staat er pas een waarschuwing die geldig is van 17.00 uur tot 21.00 uur. Citaat uit mijn onweersverwachting: Kortom, morgen (zaterdag) voornamelijk in het begin van de middag kans op pittige regen en onweersbuien ten zuiden van de lijn Enschede/Westdorpe. Lokaal kan er weer veel neerslag gaan vallen. Ook elders in het land kans op onweer.