Dacht misschien als ik even iets verder zou rijden, richting wekerom, dat ik misschien nog wel wat zou kunnen zien. Helaas toen ik daar boven kwam, was er ook alleen maar bewolking helaas, maar wel betoverende plaatjes van de zon.
Toen ik nog iets verder naar boven liep kon mijn avond niet meer stuk en is het allemaal niet voor niets geweest.
En toen de zon onder was en ik nog steeds geen maan gezien had, liep ik maar terug naar de auto en stapte ook nog bijna op deze knakker..
Al met al een prachtige avond Helaas zit er wel aardig wat ruis op de fotos, had mijn eigen camera niet bij me en heb ook even geen idee hoe ik die mooi kan krijgen in photoshop. Fotos zijn allemaal onbewerkt.
Citaat van Jpp, donderdag 16 juni 2011, 16:40 uur das een hazelworm leuk
Denk het ook ja... nog eens even info opgezocht over de hazelworm, maar is dus een soort hagedis. Best vreemd dus dat het een worm heet, op een slang lijkt, maar een hagedis zonder poten blijkt te zijn.
Denk het ook ja... nog eens even info opgezocht over de hazelworm, maar is dus een soort hagedis. Best vreemd dus dat het een worm heet, op een slang lijkt, maar een hagedis zonder poten blijkt te zijn.
ah oke, dacht dat het een slangetje was ofzo.. weer wat geleerd
& Laatste foto is prachtig
Nu heb ik afgelopen jaar nog wat meer foto's gemaakt, deze zal ik dan gelijk even met jullie delen om weer warm te worden voor het nieuwe seizoen
Hopende op een mooi nieuw seizoen!