Hier net (18.45 uur) complete wolkbreuk.
en dat kon riooltje niet egt goed aan
En de winnende foto is....
Bah wat een werk gehad net met schoonmaken
Kwam over de wc heen en douche zag vreselijk goor uit met bruin water...
Chloor doet gelukkig wonderen
Je hebt nog geluk gehad dat je douche lager ligt dan de rest van de badkamer.
Wij hebben zo'n gelijkvloerse douche met een goot, als het daaruit komt, dan zijn we nog niet blij.
Maar evengoed veel succes met opruimen. Ik hoop dat de geur een beetje meevalt.
Minder leuk als het er overheen komt. Zorg voor een terugslagklep in je aansluiting!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Tip voor de douche: vouw een oude lap stof op tot ongeveer de grootte van 't afvoerputje, maar wel groot genoeg zodat je ongeveer 4-5 cm overhoud aan alle kanten. Leg deze vervolgens op 't afvoerputje en zet daar wat zwaars (volle emmer met water) bv bovenop .
Tegen de tijd dat 't water zakt is je douche waarschijnlijk nog droog maar vooral nog schoon, alleen die doek kan je waarschijnlijk weggooien .
Voor de wc kan je hetzelfde principe gebruiken maar daar heb je een dikke lap stof nodig die je onderin propt en stevig aandrukt. Wij hebben hier een stok die we dan tegen die prop aan duwen en dan onder de rand van de wc.. zodat die prop niet alsnog naar buiten wordt gedrukt. Het is alleen wat lastig met uithalen maar het helpt vaak wel | Gewijzigd: 15 juni 2011, 20:13 uur, door vossejongk
....... Dan mag ik van geluk spreken,dat de inhoud van het riool daar bleef waar het hoort.
Al heb ik jaren geleden dit ook eens meegemaakt hier,maar sinds het riool stelsel op het terrein is aangepast, geen last meer.
btw. in dat kortstondige buitje van rond 18.45 uur ,duurde denk ik zo'n 10 min......bijna 12 mm water gevallen.
Al heb ik jaren geleden dit ook eens meegemaakt hier,maar sinds het riool stelsel op het terrein is aangepast, geen last meer.
btw. in dat kortstondige buitje van rond 18.45 uur ,duurde denk ik zo'n 10 min......bijna 12 mm water gevallen.
Ja dat was een mooi buitje, ging even lekker! Nu heerlijk weer buiten...
hahahhaha ,een bekende pinda fabrikant zit er aan te denken om de naam borrelnootjes te veranderen in borrelpotjes | Gewijzigd: 15 juni 2011, 23:07 uur, door thunder_Epe