Nu in ieder geval niet meer, het plenst hier nu goed met af en toe een klap onweer. 3e onweersdag van dit jaar... hoppa!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Zag het wel wat weerlichten maar meer richting jouw @ Tycoon2
Begint nu te plenzen en wind neemt ook toe!
Schitterende foto Eilander
Hier de pics van vanavond. | Gewijzigd: 16 juni 2011, 23:45 uur, door Poider
Is niet een goede kwaliteit... Was tijdens de bui toen die boven me hong.
Ook fotos voordat de 2e bui los ging(daar ook foto's van plaats ik morgen even)
Hoop dat jullie ze wat vinden!
Groetjes
| Gewijzigd: 16 juni 2011, 23:55 uur, door Muisje
Zag het wel wat weerlichten maar meer richting jouw @ Tycoon2
Begint nu te plenzen en wind neemt ook toe!
Schitterende foto Eilander
Hier de pics van vanavond.
Huh, we hebben dezelfde buien van twee kanten staan fotograferen denk ik... Die wolken herken ik, maar dan in spiegelbeeld! Even kijken of ik daar ook een foto van heb nog.
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Is niet een goede kwaliteit... Was tijdens de bui toen die boven me hong.
Ook fotos voordat de 2e bui los ging(daar ook foto's van plaats ik morgen even)
Hoop dat jullie ze wat vinden!
Groetjes
Leuke plaatjes toch? Ik had jou eigenlijk wel op de majoorsweg verwacht vanmiddag toen die bui kwam. Ik heb m'n foto's inmiddels ook al online staan....
Dat zit er wel in ja grappig!
Alleen heb jij natuurlijk veel mooier uitzicht
De eerste 2 zijn inderdaad richting N tot NW gemaakt en laatste richting ZO.. Buitje in ontwikkeling.
Kon dat complexje richting Groningen en Drenthe ook mooi zien alleen te ver weg en te donker voor een goede foto
Hoofdzaak is, dat je het hebt kunnen vastleggen en in herinnering hebt, en dat telt
Vanmiddag hebben Marcel en ik op de Majoorsweg gestaan om foto's van die bui te maken. haha | Gewijzigd: 17 juni 2011, 00:10 uur, door Shift3r
Ja klopt marcel ik wilde ook na de majoorsweg komen, maarja men ex kwam later dan gedacht, en bij de 2e bui was men ex er alweer vandoor, dus kon ik nog niet naar de majoorsweg komen.
Volgende keer ben ik er wel bij hoe dan ook!
Hoofdzaak is, dat je het hebt kunnen vastleggen en in herinnering hebt, en dat telt
Vanmiddag hebben Marcel en ik op de Majoorsweg gestaan om foto's van die bui te maken. haha
Groot gelijk shift3r, maar de volgende keer kom ik jullie wel gezelschap houden!!
Was alleen een beetje slechte timing van men ex ivm de kleine man...
Volgende keer beter!
Volgende keer ben ik er wel bij hoe dan ook!
Het seizoen is pas net bezig, dus komen nog kansen genoeg denk ik!
Was alleen een beetje slechte timing van men ex ivm de kleine man...
Volgende keer beter!
Maakt niks uit hoor
Prive zaken zijn belangrijker als het weer in zulke gevallen.
Zeker weten marcel!!!
@ shift3r, dat zoiezo, was vandaag denk ik gewoon een kwestie van slechte timing. Heb er in ieder geval een paar fotootjes van, ook voordat de 2e bui begon die zal ik snel plaatsen in mijn eigen fototopic...
Maar bedankt voor jullie reacties marcel en shift3r!!
vandaag mijn beste werkdag van de afgelopen maand gehad, rond 19:00 trok er een hevig buitje over mijn loods, stellingen stonden serieus te trillen met pallets en al, wellicht niet erg veilig, maar toverde wel een big smile op mijn gezicht Haha,
veel plezier voor wie nu of straks mag genieten.
Onweer heb ik vandaag niet zelf waar kunnen nemen, overigens wel weerlicht.
Maar toch wil ik even zeggen dat ik ondanks dat toch een geweldige dag heb beleeft vol adrenaline.
Geweldig mooie wolkenformaties gezien, 4 wolkbreuken waargenomen en last but not least cumulus fractus (voor het eerst sinds jaren weer eens waargenomen).
Meppel sluit hier af met een aardige wolkbreuk op de valreep...
Mensen bedankt voor de geweldige plaatjes van de afgelopen dag..
Zie jullie weer op het moment dat er wederom serieuze onweerskansen zijn..
Tot ziens beste mensen