Komt nog e.e.a. op Noord Nederland af... laatste hoop voor vandaag.
Zou wel heel mooi zijn, zo na zonsondergang ...
We wachten nog ff af.
Die buien op de Noordzee ten westen van Texel ontwikkelen zich nog behoorlijk met af en toe een flits. Misschien krijgen de Waddeneilanden nog een paar klappen.
hoop dat er nog wat komt hier, maar denk het niet meer
Ik begrijp je kritiek, maar als je naar de bui kijkt was het zeker zwaar onweer. Alleen kun je dat niet goed zien op het filmpje, maar ik ga het denk ik wel veranderen, bedankt!
dat mag hier ook welleens komen dan
kwa onweersdagen sja.. hebben hier nog niks gehad eigenlijk 1x een paar roffels in de verte
apeldoorn is blijkbaar geen lekker genoeg hapje voor het onweer haha
Moet zeggen dat het hier qua onweer dagen ook wel mee valt, heb/had altijd het idee dat het meer jouw kant op zat, verkijk je je toch op dan.
Komt trouwens richting arnhem weer 'n lekker luchtje aan, geen onweer volgens buienrader. Ben benieuwd..
groet marieke
Die buien bij Texel ./ NW Nederland koers, zien er niet verkeerd uit.
Her en der tophoogte van rond de fl230/ 250 en ook wat onweer
Er lijkt inderdaad activiteit te zijn. Afwachten dat ze meer activeren op het vasteland
Krijg jij ook niet steeds meer de neiging om of te verhuizen of te stoppen met deze hobby?
Wordt er nu toch wel een beetje gek van, al is de voorpret en het volgen natuurlijk leuk, heb de laatste 9maanden al geen bliksemschicht meer gezien of een lekkere donder gehoord, alleen wat geflits in de wolken en een rommeltje wat net zo goed een scheet kon zijn van de buurvrouw...
Waarschijnlijk worden wij binnenkort wel eens getrakteerd, maar heb het sterke vermoeden dat zelfs als er een mcs/mcc over zou komen, hij zou splijten/deactiveren voor zwolle-ommen, en daarna weer verder zou gaan met wat hij aan het doen was.
En als letterlijke klap op de vuurpijl,
[i]Bliksem treft monumentaal pand in binnenstad Goes
Laat ik daar nou net lopen toen het insloeg. Voor een seconde leek het alsof alles om me heen naar beneden kwam.
Dit pand was het oudarchief van de gemeente goes, waar ik lang heb gewerkt. Stukken steen, voeg, schoorsteen kwamen naar beneden, best heftig en ik kan je verzekeren dat een stukje schoorsteen van 10 bij 10cm behoorlijk pijn doet aan je kop
Al met al was het een verschikkelijk heftig dagje met name dat ik mijn beste maatje nu kwijt ben na 14 jaar.
Wat een vreselijke dag voor jou. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Beau. Gelukkig ben je zelf niet gewond geraakt door de vallende brokstukken.
Geweldige afsluiting van een zeer goede onweersdag. De laatste bui had zo'n beetje alles in zich: veel ontladingen, hagel, windstoten en een flinke plens water. Voorlopig is hier weer even genoeg regen gevallen, nog meer en ik ben bang dat de tuin gaat afdrijven .