....
Al met al was het een verschikkelijk heftig dagje met name dat ik mijn beste maatje nu kwijt ben na 14 jaar.
Jeetje zeg, heel veel sterkte!
Hierin Tilburg vanmiddag een stortbui en verder weinig bijzonders. Wel enorme mooie dreigende luchten gezien!
Vraag me af of er vanavond nog iets gaat komen...
Maar dit wordt echt een heel slecht jaar wat onweer betreft in regio zwolle/dalfsen als dit zo doorgaat, maar altijd positief blijven he
Hopen dat dat buitje wat er aankomt in 1x activeert en flink wat onweer met zich mee brengt dat dit hele jaar weer goed maakt
had graag een time lapse gemaakt, maar weet niet hoe ik met mijn toestel iedere zoveel seconden een foto moet maken, of het uberhaupt kan.
Panasonic DMC fz18 Lumix
ook kan ik nu genieten van een pikzwarte lucht naar het hele oosten, en net een schitterende regenboog gezien!!!!!!!
Heb nog een poging gewaagd die bui te onderscheppen maar was te laat
Wel ook een regenboog gezien zoals ik die nog nooit heb gezien,zo fel en breed,onwaarschijnlijk... Helaas ook geen foto van want ik kon mn auto niet kwijt en bij Bilthoven in de buurt rij je continu tussen de bomen
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
nah meer regio arnhem nijmegen want ik heb ook altijd goede hoop en op het laatste nippertje gaat hij dan de andere kant op ....