Ho Ho 11 juni had ik het al uit de mond van P.P Gehoord op de regionale rampen zender R.T.V.N Maar nu spreekt hij weinig over onweer.. alleen binnenlanden veel regenwater.. pas na vlgde weekend weer wat droger en warmer en tot dat elkedag wel 10 tallen mm neerslag..
Hm ... Opvallend, alleen Friesland in het groene gebied! Het zal ook niet. | Gewijzigd: 14 juni 2011, 13:04 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Op dit moment lijkt het mij een vrij N-Z georienteerde buienlijn te worden, waarin de buien zelf meer ZW-NO bewegen, maar timing van de features hebben sterke invloed en zullen de komende runs zeker nog gaan schuiven.
Daniel
Ik vind het even niet erg dat Fryslân even groen is voor donderdag, die zware buien niet echt nodig, zeker niet met een zeiknat weekend er achter aan. Zul je zien, verzuipt de boel weer na de droogste lente ooit!
Ik vind het even niet erg dat Fryslân even groen is voor donderdag, die zware buien niet echt nodig, zeker niet met een zeiknat weekend er achter aan. Zul je zien, verzuipt de boel weer na de droogste lente ooit!
Dat is t kaartje van de onweerskans. Heeft niet zoveel met regen uit te staan. Kan alsnog veel vallen.
Het moet juist diep rood zijn!
Kom maar op met het gedonder!
Het Oosten ligt er goed bij
hee jan,
is dat de onweerskans in %,
of de neerslaghoeveelheid?
sorry mijn duits is niet al te best | Gewijzigd: 14 juni 2011, 16:59 uur, door Verwijderde_gebruiker_01