die ervaring had ik een klein uur geleden ook, maar dan zonder onweer,
zie nog steeds hetzelfde aambeeld!
richting jou kant op ongv, apeldoorn/epe en nu zelfs zuidwaarts doorlopend maar dan wel minder.
miss. zie jij hem zo ook wel
ps: was zeker mooi! | Gewijzigd: 11 juni 2011, 18:21 uur, door gerard van den brink
miss. zie jij hem zo ook wel
Ok thanx, ben benieuwd. Ga maar weer even naar spotplek toe, eens even polshoogte nemen.
"Het lijkt wel of Dalfsen vervloekt is met de zegen dat onweer hier niet in de buurt mag komen."
;)
Voor mij een vloek voor velen een zegen..
Net weer, moet je eens op buienradar kijken, komt een leuk buitje op ons af, vlak voor ons gaat de actieve zone meer naar rechts
Heb geen CB gezien, wellicht was er een deel hier recht boven, dan zie je ze niet maar is het simpelweg slecht weer. Verder wel mooie opbollende cumulus congestus gezien, het voorstadium zeg maar. Prachtig zo helderwit tegen de donkere achtergrond, er waren namelijk wel wat donkere wolkenvelden en flarden tussendoor.
Verder stukken blauwe lucht en een korte regenboog, al met al prachtig om te zien en toen de zon door kwam werd het best lekker warm even. Dat was hem weer voor vandaag, op naar het nieuwe kansentopic. Yes! Eerst maar even eten!
Iemand die dit kan bevestigen?
't Is misschien wat laat maar Stadskanaal heeft een enorme hagelbui gehad, maar nauwelijks onweer.
Ik schreef alleen maar dat het er wel goed uitziet, meer niet.
ik snap het inderdaad niet helemaal die cijfers om eerlijk te bekennen.
bedoelde er ook niets mee. het viel me alleen op. maar je leer hier toch. tenminste zo zie ik het.
groetjes mariek
dit mag weg hoor!!
Zou bijna naar het klaagtopic gaan, maar laat ik het maar positief afsluiten vandaag ;
Wel schitterende luchten mogen aanschouwen.. en inderdaad op naar het volgende onweerkansen topic.
Gaat best goed dit jaar tot nog toe dacht ik zo .
Plaatje vanuit Hege Beintum ( Hier ligt Nederlands hoogste terp : 8.80 meter boven N.A.P. )
Plaatje geschoten vanaf Hege Beintum richting Leeuwarden
:D
grappig, net nu ik gestopt ben met flight simulator spelen in een zelf ingestelde zwaren onweersbui boven NL haha
Mooie foto trouwens | Gewijzigd: 11 juni 2011, 20:11 uur, door Nick-Sliedrecht