Als je minimaal 1 flits en 1 donder hebt gehad mag je het tellen als onweersdag. En inderdaad, echt goede onweersbuien recht over de stad hebben we nog niet echt gehad.. Maar toch.
hier een aantal foto's vanuit lelystad
deze heb ik een half uur geleden gemaakt toen hingen de wolken net tussen lelystad en almere in.
Fietste jij op een atb fiets en stond je bij het bord lelystad dan zagen we jouw staan hahahaa
Hier het zelfde. Trok net ten westen van ons. Donders wel te horen zo af en toe.
Best raar. Zwarte lucht aan de ene kant, zon aan de andere kant, donders en heel af en toe flits in de verte, maar gewoon droog
Ik ben toch best trots, ben gewoon verf aan het krabben van de ramen en aan het luisteren. Hulde aan mezelf
Best raar. Zwarte lucht aan de ene kant, zon aan de andere kant, donders en heel af en toe flits in de verte, maar gewoon droog
Ik ben toch best trots, ben gewoon verf aan het krabben van de ramen en aan het luisteren. Hulde aan mezelf
Haha hier ook precies het zelfde, voorkant van mn huis lichte lucht met stukken blauw erdoor, achterkant vet donker met onweer, ook droog op het moment.
Wou zeggen, dat was een mooi buitje toch daarnet....
Ik rolde ervan mijn nest uit, ghehe had het niet verwacht