Inmiddels al weer een paar dagen geleden aangemeld op de site, na deze een tijdje gevolgd te hebben. Nu maar eens even een introductie van mezelf!
Ik ben Aad Schilperoort en woon in Hengelo. Al sinds jaar en dag ben ik geïnterresseerd in onweer en alles wat er bij hoort. Ook ander (extreem) weer, zoals tornado's, orkanen, tropische stormen en weet ik het allemaal nog meer, vind ik erg gaaf om te zien. Enige nadeel hiervan (deze weersomstandigheden) is dat het vaak gepaard gaat met materiële en persoonlijke schade. De verschijnselen zijn echter zeer indrukwekkend.
Ik heb ook al veel docu's gekeken, zoals op discovery channel en veel ervaringen op deze site gelezen.
Mijn meest favoriete tijd van het jaar is de winter, het mooie landschap en het liefst met veel sneeuw. Mijn ultieme droom is een onweersbui meemaken tijdens een fikse sneeuwbui
De vele informatie op deze site is zeer prettig, ik kan me nu inleren in het herkenn van de ontwikkeling van een onweersbui. Ook alle duidelijke uitleg over de verschillende aspecten is echt geweldig!
Ik hoop nog veel te leren en uiteindelijk zelf ook mijn bijdrage te kunnen gaan leveren!
Kyutarius | Gewijzigd: 10 juni 2011, 15:58 uur, door Kyutarius