Hier, hemelsbreed ongeveer 12 kilometer bij Pijnacker vandaan. Rustig. Waarschijnlijk geen bijzonderheden meer voorlopig.
Was een mooie shelf en toch nog redelijk ontwikkeld toen deze dichterbij kwam.
Hier helaas alleen regen, het zwaartepunt ligt boven noord holland en de activiteit lijkt eruit te gaan!
Ondanks dat hier geen onweer is geweest toch geslaagde dag door de shelf
Zal ze later vanavond of morgen ff plaatsen in een nieuw topic | Gewijzigd: 10 juni 2011, 22:33 uur, door Poider
Was een mooie shelf en toch nog redelijk ontwikkeld toen deze dichterbij kwam.
Hier helaas alleen regen, het zwaartepunt ligt boven noord holland en de activiteit lijkt eruit te gaan!
Ondanks dat hier geen onweer is geweest toch geslasgfe dag door de shelf
Zal ze later vanavond of morgen ff plaatsen in een nieuw topic
Je telefoonplaatje was heel niet slecht
ja, voor morgen al
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Maar ach ik moet om 06:00 me bed alweer uit, dus dat komt wel goed
Kans op onweer
Geldig: zaterdag 11 juni 2011 vanaf ca 06 uur gedurende ca 10 uur
Bron: knmi
Komt dat even mooi uit
Edit: er onstaat een leuk lijntje bij de volgende trog, als daar nou volledig onweer in komt en over nederland heen zwaait,
Is iedereen blij ( tenzij ze dan nog slapen natuurlijk ) | Gewijzigd: 11 juni 2011, 00:52 uur, door smarkie
Ik denk dat morgen gewoon bij dit topic gevoegd word
Edit: en nu ga ik slapen, over 5 uurtjes gaat de wekker! | Gewijzigd: 11 juni 2011, 00:57 uur, door smarkie
Nice kaartje. Vind ik behoorlijk interessant ik heb zelfs het KNMI doorgezocht of ik een soortgelijk kaartje kon vinden. Helaas niet. Goed Gedaan! | Gewijzigd: 11 juni 2011, 02:27 uur, door MarkNL