gaan er nog nieuwe onweersbuien ontstaan?hier in noord holland
of is dit T?
nee er komt nog veel meer aan check de radar dan zie je het zelf hoop dat het ook echt zo gaat dan moet het komen tussen 8 en 10 moet er wel iets gebeuren zie veel bliksem op de radar allemaal naar noord holland komt goed hoop ik ;p
Vind je conclusies erg voorbarig..
Enige wat dat nu op de radar te zien is zijn buien. Of daar nog onweer uit voort gaat komen is lastig te voorspellen. Je heb zelf net ook al gezien dat het snel kan activeren maar ook snel weer de-activeert.
Als je naar de radar kijkt zijn is er op dit moment alleen regen te zien en geen actieve gebieden.
Ben benieuwd of er nog meer spannende zaken gebeuren. | Gewijzigd: 10 juni 2011, 19:56 uur, door Harmos
Enige wat dat nu op de radar te zien is zijn buien. Of daar nog onweer uit voort gaat komen is lastig te voorspellen. Je heb zelf net ook al gezien dat het snel kan activeren maar ook snel weer de-activeert.
Als je naar de radar kijkt zijn is er op dit moment alleen regen te zien en geen actieve gebieden.
als je bliksem kiest zie je duidelijk dat er erg veel in het zuidwesten zit en dat komt omhoog ben geen pro ;p was dat maar waar hoop dat er iets overblijft
het zag er al naar uit dat het erom zou hangen zo te zien is het net
langs ons heen getrokken jammer voor mij een geluk voor de avondvierdaagse.
maar goed de avond is nog jong dus je weet maar nooit.
afwachten dus
Rustig afwachten is enige dat je kan doen.
Dat het daar nu bliksemt bekent niet zo veel voor ons. Ja daar is nogal wat activiteit idd, maar zoals we al paar keer dit jaar hebben gezien heeft het nogal vaak de neiging om in te zakken zodra het boven Nederland komt waardoor wij niks krijgen of alleen regen.
Dat het daar nu bliksemt bekent niet zo veel voor ons. Ja daar is nogal wat activiteit idd, maar zoals we al paar keer dit jaar hebben gezien heeft het nogal vaak de neiging om in te zakken zodra het boven Nederland komt waardoor wij niks krijgen of alleen regen.
noooo i need hope people hope lol ik snap het probeer toch te hopen anders komt me tijd wel ook dat hoop ik lol