Die buien met onweer boven Duitsland lijken naar NL te trekken!
Ga zo maar is naar buiten denk ik.
De buien van de laatste tijd waren vooral plaatselijk.
In Enschede en Losser is veel meer regen gevallen dan Haaksbergen (15 min. rijden van Enschede).
Maar het heeft ook hier wel een paar keer goed geregend.
Aantal onweersdagen dit jaar nu 5 of 6.
Mag niet klagen dus.
Edit: en jawel hoor.
jij heb echt geluk man met je onweer
maarja vandaag krijg ik waarschijnlijk ook wat
Mét leuke achtergrond muziek
maarja vandaag krijg ik waarschijnlijk ook wat
Valt best mee.
Bij de bui van eerder vanmiddag ging de activiteit er vlak voor mijn woonplaats uit, en nadat ie gepasseerd was kwam de activiteit terug.
De huidige bui lijkt toch wat meer westelijk te blijven, maar ik kan hem wel duidelijk zien vanuit hier. Maar wat mij betreft mogen anderen nu eens aan de beurt komen hoor.
http://www.makkumbeach.nl/het-park/webcams...1&catID=354
Denk door het koude water. maar de buien die vanuit frankrijk nog moeten komen zullen wellicht wat meer energie bevatten en minder snel uitsterven??????????????????????????????? < héél veel vraagtekens
Maar dat zal vanavond wel een keertje gebeure!
Bij de bui van eerder vanmiddag ging de activiteit er vlak voor mijn woonplaats uit, en nadat ie gepasseerd was kwam de activiteit terug.
De huidige bui lijkt toch wat meer westelijk te blijven, maar ik kan hem wel duidelijk zien vanuit hier. Maar wat mij betreft mogen anderen nu eens aan de beurt komen hoor.
ik gun je het van harte zolang je maar mooie foto,s maak zoals vorige keer haha
maar hier in gouda hebben we dit jaar maar 2 klappen onweer gehad hoop vandaag dat het er aan aantal meer worden.
Want ik heb nog geen zoomlens voor mijn Canon 1000D!
oke mooie foto,s maakt die had zelf eerst ook een canon
maar heb nu gekozen voor een nikon coolpix p90