Het gaat vooral om de tijd vanaf 14.00 tot 20.00
Dus s'middags.
Maar Jan is zo verbaasd, nou ik geef antwoord.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Mjaa... Officieel zijn we daar om wat te leren over tornado's he. Wat is nu de beste leerstof als het een practicum met een supercell is...
*Kevin droomt verder*
*Kevin droomt verder*
Dat zou natuurlijk het mooiste DROOMscenario zijn maar er word toch ook uitgelegd hoe onweersbuien ontstaan? Dan zou het eigenlijk moeten onweren boven wageningen, kunnen we met de hele groep naar buiten lopen voor een praktijkles(iedereen van o-o pakt dan natuurlijk meteen camera + statief)
Sorry, ontopic:
kansenkaartje laat (nog) niet veel zien voor morgen.
Mwaaa niet verkeerd. 40-50% in Wageningen.
Maar als ik Estofex moet geloven dan is het ff knijpen tussen 15 en 18 uur en daarna is t over.... zou fijn zijn als we om 19.00 pas afvaren.
Maar als ik Estofex moet geloven dan is het ff knijpen tussen 15 en 18 uur en daarna is t over.... zou fijn zijn als we om 19.00 pas afvaren.
Die tijden lijken mij ook wel wat. Mag morgen gaan kamperen in het midden van het land. En met onweer/hagel zit ik toch liever niet met een tent in een bos...
Citaat van zorba, donderdag 9 juni 2011, 18:38 uur Eens kans in het westen, zitten wij in Wageningen lol...
Dat zou echt balen zijn zeg, hebben jullie een keer kans... Maar als het komt is dat wellicht voor dat jullie gaan?
Dan om 03.00 uur vrijdag op zaterdag
Cape 18.00
lifted index 18.00
Jet 18.00 uur. Wel gunstig?
Neerslag gebieden 12.00 tot 18.00
Al met al lijken deze indices niet al te gunstig zoals ik het zie.
Als ik het fout heb of wat mis hoor ik het graag. alle extra kennis is altijd welkom en wordt nooit gezien als kritiek
sorry maar eindelijk een kans voor het WESTEN!.
Vannacht droog. Morgen in de loop van de dag kan het lokaal tot een
enkele kleine bui komen. Neerslagkans neemt vooral in avond vanuit het
zuidwesten verder toe op nadering van de hoogtetrog. Buien kunnen dan in
lijnvorm passeren. Het zwaartepunt van de neerslag blijft erg westelijk
in deze Hirlamrun. Dat beeld wordt ondersteund door andere modellen.
Onweerskansen nemen toe tot 30-50%, met name over de westelijke helft
van het land.
BRON KNMI. | Gewijzigd: 9 juni 2011, 20:07 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Als we nu allemaal lekker gaan lopen stressen over onweer, en reinier gaat meestressen... Wie weet .... (op het dak van MC?)
We kunnen 't proberen haha.