Vrijdag later op de dag weer een kansje op onweer? | Gewijzigd: 8 juni 2011, 06:46 uur, door wiggelrode
Tja...
Misschien moeten we maar een andere hobby zoeken?
Tja...
Misschien moeten we maar een andere hobby zoeken?
Ik vraag me ook vaak af, wat toch de reden is dat het altijd uit elkaar valt net voor het bij ons aan komt..!
Zou daar dan toch een reden voor zijn? want het is toch echt iedere keer zo..
verdorie... prik ging eruit zodra het de nl grens passeerde:S
een bak met regen krijgen we, niks meer.. niks minder...
een bak met regen krijgen we, niks meer.. niks minder...
Toch nog 2 roffels gehoord.. kzit wat dichter bij de greppel.. vermoede tussen Bunde en Leer. Maar komt niet verder helaas.
Mooi te zien ten hoogte van limburg dat daar het front breekt en richting oosten gaat. | Gewijzigd: 8 juni 2011, 09:45 uur, door wiggelrode
Later flink wat regen en buien
Een actieve storing met flink wat regen en lokaal ook onweersbuien, zal in de middag en avond langzaam over het land trekken. In het oosten en noorden vrij zonnig en meest droog (tot de avond). Maxima tussen 17 en 19 graden. Zwakke zuidoostenwind.
Vrijdag en zaterdag veroorzaken trogvormige uitlopers van het Britse lagedrukgebied buien of enige regen. De temperatuur blijft op de meeste plaatsen beneden 20 graden.
J.v&P.p
Hoe staan de zaken er voor? | Gewijzigd: 8 juni 2011, 12:36 uur, door wiggelrode
Onweer dagen 2012: 1 !
zolang het maar niet 16 en het weekend van 25 juni is ben ik blij (16 juni guus meeuwis en 25 en 26 juni vier ik me verjaardag)
Verder lijkt het hier wel herfst pff.
Gisteravond geen onweer meer gehad, alles zakte in. wel harde regen.