Dat zijn mensen die onderin selecteren Kerktoren_haantje.
Maar in het donker zie je dat haantje niet eens, dus waarom staat die er bij?
Onweerslijntje ziet er wel mooi uit trouwens. | Gewijzigd: 7 juni 2011, 22:25 uur, door PatrickM
Denk niet dat jij de hond kalm gaat krijgen.. Lukt bij mijn katten ook niet... Ze kruipen gewoon weg in een donker hoekje en dan hebben ze niet al te veel last van het geflits..
Ah ja tuurlijk! We kiekn dat gebied gewoon deze kant op. Om teleurstelling te voorkomen denk ik dan maar dat het niets gaat worden, van binnen voel ik wat anders.
hoemeer je hem aanhaalt hoe banger hij ervan wordt!!
jep ga ik ook doen.. gaat los hier, 10 sec tot de donder, harde slagregen en windvlagen! Zal ik nog wat naar het noorden blazen?
Voor diegenen die ook gelukkig mogen zijn met onweer: geniet ervan en tot morgen
Ik heb dit jaar tot nu toe ook 1 mager rommeltje gehad maar zie je mij elk topic klagen? Het wordt gewoon vervelend dat gejank van je.................
prima dan ga ik weg joh ,kom gelijk niet meer terug ook ! wees niet zo behandelt te worden door jullie,geklaag ???
is gewoon de waarheid !
Dank dank, slaap goed, voor zover dat lukt!
Ik zag hem ook, was mooi om te zien.. daarna is het alleen wat flets licht. Ps. neemt de intensiviteit weer toe in de bui richting Brabant?