Culemborg is hier niet heel ver vandaan, kwestie van nowcasten en de media zit er wel vaker naast.
Goede tip @Monique van die Duitse radar, geeft het beeld net even wat beter weer. Was die radar alweer helemaal vergeten.
Ik ga de laatste jaren sowieso niet af op de media. het weer is een volstrekt onvoorspelbaar fenomeen wat moeilijk te voorspellen valt op lokaal niveau. Intuïtie en voorgevoel krijgen naar verloop van tijd meer en meer hun gelijk
Hoop dat ze over 10 minuten nog een betere hebben .
Oh je was me net voor, lol! Ja als dat nu elke 8 minuten zo doorgaat met hun updates kunnen we onze lol op!
| Gewijzigd: 7 juni 2011, 21:03 uur, door Tyshane
ik wil wel maar krijg ze niet geplaatst.. gister en eergister geprobeerd..lukte niet
zal het proberen te beschrijven... als je naar buiten kijkt is het een beetje.. euh.. groenig?? (en nee ik heb geen alg op mijn raam zitten )
Maar zodra er iets verandert hier, zal ik het gelijk melden:) | Gewijzigd: 7 juni 2011, 21:05 uur, door Selma74
Hoop alleen deze keer ietsje verder van ons huis af. Sloeg zondag in een boom bij ons huis in. Nu ben ik al geen held met onweer, maar dit helpt niet echt.
Misschien een downburst? maar daar is ie weer erg klein voor. Lijkt ook wel veel op een tornado...
@Limburgers: veel plezier straks. Toch wel een forse bui ligt er voor jullie klaar. | Gewijzigd: 7 juni 2011, 21:15 uur, door marsel
@Limburgers: veel plezier straks. Toch wel een forse bui ligt er voor jullie klaar.
sorry marsel, maar wat is stratus oid?