Een mens mag dromen toch?
En ik zie liever dit, dan dat mensen nu al gaan roepen dat ze niks gaan krijgen.
En ik zie liever dit, dan dat mensen nu al gaan roepen dat ze niks gaan krijgen.
Moet je ze dalijk eens horen als er niets komt
| Gewijzigd: 7 juni 2011, 17:39 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Het is hier erg benauwd dus een onweersbuitje mag van mij er wel komen niet te extreem natuurlijk
Ik moet toegeven in Limburg is het meestal wel raak met onweer hoeveel staat bij jullie die teller ik denk een stuk of 5 ?
hier 1 tot nu toe.Hoop dat de rest van Nederland ook eens aan de beurt komt,dat zou het mooiste zijn he ? heel Nederland onweersbuien kan dat ? ,of is het altijd lokaal in een bepaald gebied ?,ik ben een leek wat weer betreft daarom stel ik het hier deze vraag
Tja zo zit de mens nu eenmaal in elkaar he
On: als ik de radars zo bekijk, vraag ik me af waar al die neerslag voor het westen vandaan moet komen?
Zoals ik het nu zie krijgt het oosten toch de meeste neerslag.
De verschillende onweer-indices geven weinig kansen op onweer aan, wel wordt er nog het één en ander aan neerslag verwacht. Denk dat het voor het grootste deel van het land daarbij zal blijven, al sta ik open voor alternatieven!
Pfff lang verhaal, zie google voor tips
Photoshop is wel handig iig
Mensen in Limburg pak alsjeblieft die camera's en ga nu naar een goeie spot, zodat jullie ons laat vanavond kunnen verblijden met mooie beelden | Gewijzigd: 7 juni 2011, 18:11 uur, door erik0248
nu maar hopen dat de buien hier in het oosten gaat exsloderen wel warm buiten meer dan ze haden gezegt
Ja inderdaad. Mooi weer hier.
Over het weer, ik denk dat hier in het midden wel wat regen komt. Onweer denk ik niet maar misschien een verdwaald klapje.