Nu zo lekker slapen en kijken wat er morgen komt
En ook mijn complimenten voor de crew achter onweer-online En natuurlijk spreek ik jullie weer in de chat
Met vriendelijke groet : Steven !!
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Goede informatie en up to date met situaties.
Och, of we nou wel of niet onweer krijgen of wat dan ook is daarbij niet al te belangrijk.
Dus mijn grote complimenten aan de crew om de topics draaiende te houden en Jan die altijd weer de moeite doet om ons goed te informeren. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 22:35 uur, door Delain
Pssst: http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=25448
vet zonde val ik dus net buiten
Ik zit op de rand van net wel, en net niet
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Dat wilde ik net zeggen. De laatste dagen hebben wel bewezen dat het allemaal net even anders kan lopen. Kortom morgen weer; nieuwe ronde, nieuwe kansen en we gaan vrolijk verder met weer een nieuw topic!
Whahaha dat zeg ik ook altijd met en tegen mn pa (wanneer er weer een belachelijke voorspelling gedaan wordt)..
"Of heeft Piet weer teveel op.... Dronken van de Berenburg "
Vandaag is Meppel gespaard gebleven....
Heb ook weinig spannende luchten gezien, dat was gister wel wat anders
Jammer, maar wat heet, de officiele zomer (onweersseizoen) is nog niet eens begonnen...
Wacht maar tot ons Noordzeetje goed is opgewarmd | Gewijzigd: 6 juni 2011, 23:03 uur, door Bac00
"Of heeft Piet weer teveel op.... Dronken van de Berenburg "
Vandaag is Meppel gespaard gebleven....
Heb ook weinig spannende luchten gezien, dat was gister wel wat anders
Jammer, maar wat heet, de officiele zomer (onweersseizoen) is nog niet eens begonnen...
Wacht maar tot ons Noordzeetje goed is opgewarmd
ja dan hebben wij in het westen ook meer kans op onweer.
dus nog zat kans op onweer
maar ik ga maar is slapen.
ik bedank iedereen voor de mooie plaatjes en alle info
en ook de crew en jan van O-O bedankt voor jullie mooie voorspellingen en kaarten | Gewijzigd: 6 juni 2011, 23:23 uur, door arondegekste
Inderdaad. Dat ding kwam vanmiddag eerst recht op me af, om vervolgens een bocht oostwaarts te maken, zo duitsland in. Gisteren trok er ook al 1 langs (schampschot). Beetje frustie, maar ben geduldig.
En dan nog klachen ook terwijl je vandaag een topdag in apeldoorn achter de rug hebt
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
uhmm ik zie 6 onweer dagen..?? hebben wij vandaag onweer gehad dan? , ik heb er niets van mee gekregen namelijk!
...
Beeld is 2:12 uur, maar dan 64x ersneld.
<video>
heerlijk om die wolken te zien dansen! Dank voor de video.
haha viel hier mee hoor hij trok uiteindelijk langs ons heen richting regio arnhem dus het bleef bij een paar roffeltjes in de verte! (wel een flinke stortbui) zondag ochtend was het hier wel raak paar kei kei kei kei (ik overdrijf niet ) harde inslagen gehad! hoe was het daat in zwolle? ben benieuwd na morgen!