Idd... Op naar de volgende kansen...
Jan durf jij daar heel voorzichtig nog een uitspraak over te doen ?
Haha, ja klopt dat heb ik soms ook wel Sommige zijn wel erg zielig
Hopen dat de volgende keer het hele land onweer krijgt
En inderdaad de complimentjes voor deze site/hardwerkende crew, want het is zo wel heel erg leuk/leerzaam om te volgen!
Ik dank u en uw collega's
Zo en nu terug naar de realiteit... Het is grijs, grauw en nat buiten. Na een kwartaal van droogte en warmte zit ik nu gewoon binnen mijn verkoopbeschrijving voor Makelaarsland in te vullen. Ik ga verkassen
Anyway... Its fun in de sun en gezellig bij O-O
grtz
Echt waar.
Chapeau daarvoor.
En voor hier: tja, we zien wel wanneer de echte nr 1 komt. Momenteel 7 onweersdagen gehad maar geen één die iets voorstelde om van te genieten
TaL
Geduld wordt beloond zeg ik dan maar.
Keep up the good work here, en dat het vervolg van dit seizoen nog mooier mag worden.
By the way, mijn beeldmateriaal van vandaag staat er nu op.
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...20590&st=60
Heb vandaag ook al in chat gezegd, dat voor mij persoonlijk deze hele club HEEL erg helpt bij mijn angst. Heb hier leuke mensen leren kennen, en het is super gezellig in de chat. Leer ook nog eens iets over onweer.
Bedankt crew, TOP!
@Marcel
IDD, gisteren draaide het op niets uit en vandaag was het DRIE keer raak
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Eerst met deze beginnen om het een en ander te leren en later wel eens een duurdere aanschaffen.
Ik wil iedereen bedanken voor de vele leerzame artikelen op deze site.
Wat het weer van vandaag betreft, Niet veel bijzonders gehad hierzo.
Weinig tot geen regen en al helemaal geen onweer.
Maar de fun en voorpret op deze site maakt het altijd weer geslaagd.
Ga zo door met zijn allen.
Deze namiddag rond 16.30u zag ik hier een grote zwarte wolk die alle kleinere wolkjes leek op te zuigen. Eventjes wat gedruppel bij ons, hoop en al 3 L regen.
Gelukkig maar, een beetje later hoorde ik op de radio over blikseminslagen en wateroverlast enkele gemeentes verder. Dus we hebben eigenlijk geluk gehad.
Lol, L1 heeft voor Limburg morgen in de loop van de middag regen voorspeld met een kleine kans op onweer of langere perioden met regen dus ik denk toch dat ie teveel gedronken heeft. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 22:27 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
ja dan moet hij er wel limburg bij zetten nu geeft hij mij en mensen op andere plekken in het land weer valse hoop!
Net als de meeste mensen baal ik dan wel eventjes flink zo einde middag als alles inzakt, maar ik vind het niet veel toevoegen aan het forum om daar hier over te gaan klagen. De voorpret blijft toch achteraf het leukst hier op het forum. Ik lees al 1-1.5 jaren mee en ben sinds paar maanden lid en ik wil dan ook bij deze de O-O crew bedanken voor de moeite! Het is hier altijd een mooie overzichtelijke verzamelplaats van informatie van diverse bronnen zoals Estofex, KNMI, GFS, etc.
Morgen alleen onweerskansen voor het uiterste oosten toch?