Dagelijkse gang begint nu ook de verdwijnen, dus ze groeien nog, maar zoals jij zei niet hard meer
lijk de 1e onweersbui van het jaar recht hier over te komen.
zwakt die net voor gouda af
kheb nu hier alleen maar regen
en heb het maar 1x horen rommelen in de verte.
Als ik zo weinig onweer had gehad tot nu toe dit jaar, zoals jij zegt, was ik al blij geweest met dat ene rommeltje hoor
lijk de 1e onweersbui van het jaar recht hier over te komen.
zwakt die net voor gouda af
kheb nu hier alleen maar regen
en heb het maar 1x horen rommelen in de verte.
Hier ook toch nog wat dondertjes gehoord.
Zie het positief: beter iets dan niets en weer een onweersdag erbij
ja maar niet als je verwacht dat die hier puur over komt trekken.
mja dat is het weer niks aan te doen en wachten op de volgende kans
op 27/28 april en 11 mei na begint het onweersjaar 2011 behoorlijk te falen. Veel kansen, maar weinig actie om het zo maar even te zeggen.
Bedankt O-O was weer leuk om mee te lezen.
ga zo gieter pakken. en plantjes blij maken.
gr marieke
en heeft zich tegen ons gekeerd met een anti-onweersmagneet, want alles ging om zwolle heen, zowel westwaards als oostwaards terwijl normaal altijd alles een push-up krijgt van de veluwe om zwolle vollop te enteren.
Correct, de peperbus is kapot. Buien draaien zichtbaar met een boog om de stad heen of storten compleet is. Ik snap het echt niet. Normaal komen de buien echt met geweld over de stad heen maar dit slaat echt nergens meer op.
Vandaag nog express op tijd naar huis gereden om wat op te kunnen vangen, niets nada!
Vandaag nog express op tijd naar huis gereden om wat op te kunnen vangen, niets nada!
Ja als dit maar geen vaste trend wordt Want dit is echt ongekend
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Na een mislukte zondag, vanavond zo waar toch onweer in Zwijndrecht.
Het begon iets na zessen te regenen en na een half uur intensiveerde het behoorlijk.
Daarbij geen klappen om voor thuis te blijven, maar een aantal ontladingen in de wolken.
De 15 mm regen die er viel, was in ieder geval meegenomen.
op 27/28 april en 11 mei na begint het onweersjaar 2011 behoorlijk te falen. Veel kansen, maar weinig actie om het zo maar even te zeggen.
Ja precies dat mag je wel zeggen ,maar ja eerlijk is eerlijk Limburg is toch de beste provincie voor onweer betreft ,ik vandaag maar een kleine teller op 1 ,dat is vandaag ,erg teleurstellend tot nu toe ,hoop dat het nog gaat worden met onweer in 2011 (vooral het westen van nederland en brabant mag wel meer onweer voorkomen) na dat dramatische jaar 2010
Natuurlijk! Deze versie is wel lichtelijk verkleind, maar meer pixels hebben hier geen toegevoegde waarde
heeft het in utrecht wel geonweerd? ben namelijk benieuwd waarvandaan we die zware dreunen konden horen.
is er voor vanavond, vannacht nog onweer mogelijk in deze provincie of houden we het bij regen?
*Edit: Ik doel natuurlijk op die foto van Monique
Deze foto is gemaakt naar het NW dus dit is de achterkant van een bui.
Ik weet niet of dat helpt om te ontdekken wat het is