een mens hier is niet snel tevreden tegenwoordig was jaren terug wel anders
Het begint nu ook al aardig donker te worden en de donders zijn al goed te horen.
verder niet zo erg natuurlijk... maar ben alleen thuis en ontzetten bang voor onweer
Citaat van debbieke, maandag 6 juni 2011, 18:37 uur nee wij zijn niet op vakantie !! ik ben hier al de hele namiddag aan het vegen ... onzin verwijderen, dubbele posts enzoverder. maar het is soms onmogelijk om alles te gaan verwijderen...trouwens, alles wat met vandaag te maken heeft ivm het weer blijft hier staan. dit voor alle duidelijkheid. ik vind het topic er tot nu toe nog goed uitzien na zo'n dag hoor. weet niet wat jij nog meer wilt ... de crew van onweer-online heeft ook duidelijk gezegd dat er op dagen als deze wel meer door de vingers gezien wordt. wij hebben ook nog wel andere taken te vervullen hoor.
Topic ziet er ook best goed uit, hulde aan de leden en aan jullie. Lijkt me best een gedoe om dat allemaal maar bij te houden!
idd eerste onweer hier in woudenberg!!!!!!!!!!!!!!! | Gewijzigd: 6 juni 2011, 18:45 uur, door onweerwoudenberg
Het begint nu ook al aardig donker te worden en de donders zijn al goed te horen.
verder niet zo erg natuurlijk... maar ben alleen thuis en ontzetten bang voor onweer
Nou sterkte dan maar he
Citaat van Hunder, maandag 6 juni 2011, 18:40 uur Bui uitgedoofd. Wel wat regen maar dat stelt niks voor. Nog 1 kansje zo rond kwart voor 8 en anders toch een mooie dag gehad en hopen dat dit het begin is van een onweersrijke zomer
Inderdaad, als je het zo bekijkt; we hebben al behoorlijk wat kansen en topics gehad en de zomer is nog maar een week oud, dus als die tendens zo doorzet komen we vast allemaal aan de beurt en wordt het een heerlijke zomer!
Toen ik bij ons de wijk uitreed, de eerste bliksem met na een 6 tellen de donder. Shit dat ik nu net moet werken. Raampje van de auto open, en de ene na de andere donder . bijna in Voerendaal begint het toch te hozen..... was van de parkeerplaats tot binnen (mss25 meter) zeiknat:P... Zelfs binnen kwamen de putdekseltjes omhoog (ik werk in een zwembad)
Onderweg naar huis zag ik dat vanuit het zuiden alweer nieuwe donkere wolken aankwamen, en de buien wat geweest waren, zag ik ten noorden van me. Thuisgekomen gelijk ff l1 gecheckt:
Overlast door noodweer in delen van Limburg
Stevige regenbuien die over Limburg trokken, hebben maandagmiddag op verschillende plaatsen voor forse wateroverlast gezorgd.
De meldingen kwamen uit de hele provincie, maar vooral uit Roermond, de Westelijke Mijnstreek, de Parkstad en grote delen van het Heuvelland. Bij een logistiek bedrijf aan de Nusterweg in Sittard is tijdens het noodweer een deel van een dak ingestort. Dat ongeval gebeurde vanmiddag rond half vijf. Aanvankelijk werd gedacht dat er mensen op het dak waren op het moment van het ongeval. Dat bleek niet het geval. Niemand raakte gewond.
Bron: l1
Overigens kun je op nu.nl ook nog foto's endergelijke terug vinden!
Ben benieuwd of we nog wat gaan krijgen!