Mensen, maak foto's , desnoods met je mobiel, als je iets leuks/interessants ziet in de lucht
Maak de anderen bek lekker!
// Wel mooie buienlijnen op buienradar.
Ik kijk zelf graag op weerplaza.nl/buienradar , daar wordt de sterkte van de bui nog best goed aangegeven.
Bij buienradar.nl is het meer blauw/donkerblauw, wat het niet echt spannend maakt haha
Misschien krijgen we nog wat van dat lijntje mee...
Ben net een half uurtje thuis maar zit weer mooi vol met onweer overal en nergens!
krijgen we wat...dan hebben we iets en anders pech
mensen die "geluk"hebben vandaag veel plezier alvast
vriendelijke groet vanuit oosterwolde friesland
Onweer komt ook dichterbij.....
Ja Breda heeft vandaag geluk, Tilburg komt er ook mee weg denk ik. Hopelijk dat in de 2e buienlijn nu ook een hoeveelheid over Eindhoven komt. Dat van vanmiddag sloeg weer echt nergens op !!
Ben net een half uurtje thuis maar zit weer mooi vol met onweer overal en nergens!
Lekker donker in het zuiden - deventer - komt voor een deel deze kant op fotoapp. staat KLAAR!
AAAAAH dus dr zit wel weer wat lekkers aan te komen??
Is die kant op idd behoorlijk donker.
Mocht er hier nog onweer komen vandaag dan wordt het maar eens genieten en geen foto's maken!
Heb nog meer te doen vanavond
Heb dit jaar nog maar 1 gerommel mogen waarnemen...
Mensen mensen, dit heeft toch niets met gunnen te maken. Er zit niet een intelligent iets boven te bepalen waar het wel of niet heen gaat. We hebben er geen invloed op en het komt zoals het komt. Je er steeds druk over maken heeft geen zin en heeft geen invloed op het onweer, maar wel invloed op je eigen en andermans stemming...
Ramen dicht, stekkers eruit en in het midden van het huis gaan zitten.(Doen onze katten ook)
Als het heel dicht bij komt, anders gewoon lekker naar buiten kijken !
Ik ben een bikkel
Ramen en deuren gaan idd dicht. Stekkers gaan eruit, zodra het hier de lampen gaan flikkeren.
Maar klopt van de katten, die gingen hier ook in de hal zitten.
Vriend komt zo thuis en dan blijf ik meestal wel rustig. Dus de volgende lading ga ik vast overleven
Er komt me toch een lucht aan!!!!
Ook hele harde rommels enz.. nog een half uurtje denk ik en dan barst de hel hier in Nijmegen los!!