Hier is tot 16:00 te zien waar de onweer zich bevind
Daar kun je inderdaad precies zien dat om 16.00 uur Eindhoven midden in het gat ligt.. Damned !
Oh ja inderdaad, met een linkje naar de sat-beelden. Maar het is toch wat, juist wanneer we het ding het hardst nodig hebben, knalt ie eruit! Naja, blijkbaar moeten we allemaal gaan nowcasten, het had zo moeten zijn!
Vind dit doodeng. Aangezien buienradar het nu niet doet, althans hij update niet meer. En ben bang dat het dwars over Apeldoorn heen gaat.
Is dat zo?
Laten we het hopen
die radar ziet er voor mij toch best gunstig uit, alles langs ons op???
http://www.weeronline.nl
Zo net wakker en ga ff snel met de hond lopen..de lucht betrekt en op unwettercentrale hebben we nu fase oranje..dus het komt eraan...
ps
mijn lokatie is weeze in Duitsland
Lekker updates blijven posten aub. Ik zit over 10 min in de auto naar Kleve
Vind dit doodeng. Aangezien buienradar het nu niet doet, althans hij update niet meer. En ben bang dat het dwars over Apeldoorn heen gaat.
Is dat zo?
grote kans van wel ik woon er dus ook en als je op buienradar kijkt zie je dat wat nu boven branbant/limburg hangt ook nog richting ons gaat trekken dus we kunnen wel eens vol aan de beurt gaan komen maar ff afwachten dus is nog redelijk ver weg dat 2de gebied !
mooie klap man (kon je de camera niet stil houden lol )
hier zijn ze niet zo hard geweest (breda noordwest)
Zal ik doen..alles heb ik gereed...fotocamera , hond is uit geweest en bier net open gemaakt
Ik kijk zelf graag op Meteotines,de grote kaart met gelijk de juiste tijd erin | Gewijzigd: 6 juni 2011, 16:51 uur, door erik
Ik stapte in en toen was alles nog droog.
Het begon zo erg te stortregenen dat ik de wagen naast de kant moest zetten.
Ik zag zo langzaam de weg onderlopen en de vrachtwagens en auto's hadden zo'n golf aan de zijkant.
Op de terugweg had ik ook ongeveer een boeggolf en toen ik thuis kwam stond mijn gewoonlijke parkeerplek onder.
Ondertussen bloepen de wc en douche putjes.