Vandaag is er veel bewolking en komt het tot pittige regen en onweersbuien. Kans op windstoten, hagel en wateroverlast. Er is af en toe een glimp van de zon te zien. De wind uit het zuidwesten tot noordwesten wordt matig tot vrij krachtig. De middagtemperatuur ligt rond 23 graden. Langs de kust komt het kwik uit rond 20 graden. Vanavond en vannacht regent het af en toe, maar er zijn ook drogere perioden. Met het rustige weer kans op mist(banken) en 12 graden.
Voor de rest van NL: hoop dat jullie een lekker onweer krijgen, ben vanavond weer van de partij!
mzzl!
Ach er kunnen altijd meer buien onstaan en trouwens, het zuiden lijkt zo goed geraakt te worden.
Veel plezier daar
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Verwacht ook eerlijk gezegd geen spektakel meer hier. Vanmorgen zakte de buien in toen ze halverwege ZH zaten en daarna is de activiteit er helemaal uit gegaan. De regen is uiteraard wel welkom. Met een magere 17 graden is dit een uiterst treurige dag hier in het westen.
Verwacht ook eerlijk gezegd geen spektakel meer hier. Vanmorgen zakte de buien in toen ze halverwege ZH zaten en daarna is de activiteit er helemaal uit gegaan. De regen is uiteraard wel welkom. Met een magere 17 graden is dit een uiterst treurige dag hier in het westen.
Inderdaad, ik zag vanmorgen een extreem donkere lucht, en wie moest er weer weg OP DE FIETS? Ik dus, helemaal zeikesnat, had onweer verwacht maar het lijkt nu echt langs ons te trekken.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Als die buien doen wat de radar aangeeft komen ze leuk samen in zuid oost / midden Nederland. Niet dat ik het na al die tegenslagen nogverwacht, maar toch:
de wind is iig wel gunstig:
hmmmz,..zier er goed uitr
Ik zou me er niet te veel op vast pinnen, de verwachtingen van Buienradar zijn meestal niet zo betrouwbaar
Onweer dagen 2012: 1 !