de zon komt weer voorzichtig door, aan de ene kant hardstikke donker, en aan de andere kant hele grote bloemkolen (richting Geleen)
Dan is je bestand waarschijnlijk te groot. als je het wat kleiner maakt bv. res. 120 in photoshop pakt hij hem wel.
In onze kas is het ontzettend benauwd, eigenlijk meer verschroeiend heet.
West-Antwerpen krijgt de volle mep, oost blijft droog zoals het er nu nog uitziet
Beter
Uhu tis hier alweer 22.7C, uur terug was het nog maar 18C. En hopen dat het dit keer wel doorzet.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Vreemd dat je van die wolken op 5km boven Groningen weinig ziet op de Sat. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 14:46 uur, door Shadow112
Mooi plaatje.. Heerlijk weer om dit forum om de minuut in de gaten te houden en te wachten op iets (wat misschien weer niet komen gaat) Ben ik nou de enige die zich hier iedere dag op kan verheugen? Ik ken mijn vriendin al 6 jaar en gaan volgend jaar trouwen, maar ik merk dat ze mijn onweersdrang nog steeds apart vind hahaha
Bedoel je Friesland? Boven Groningen zit sowieso niets.
Lol, heb het zelfde hoor. Balen als het dan niet doorgaat, maar toch blijft de drang om het in de gaten te blijven houden en te verheugen op iets dat misschien inderdaad niet eens komen gaat. Vriendin snapt het ook niet helemaal, maar denk dat wij niet de enige zijn die dit zo ervaren thuis. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 14:51 uur, door Tyshane