bijna 27 gr hier met 68% lv
die plukjes in belgie zien er wel klein uit maarja wie weet.
Jawel, denk dat het rond een uur of 6 wel goed gaat komen !
inderdaad, op bijvoorbeeld buienradar (niet de speciale onweersweergave) is dat duidelijk te zien.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
de zon komt weer voorzichtig door, aan de ene kant hardstikke donker, en aan de andere kant hele grote bloemkolen (richting Geleen)
Verder lijkt er in Belgie nog een hele hoop te ontstaan.. Jippie haha
Heee Richard, dorpsgenoot, zou het vandaag eindelijk eens gaan knallen? Het liefst dan na 18 uur...dan ben ik namelijk klaar met werken....haha
Groeten!
de zon komt weer voorzichtig door, aan de ene kant hardstikke donker, en aan de andere kant hele grote bloemkolen (richting Geleen)
je kan de foto ook uploaden via tinypic en dergelijke. dan neem je de [IMG]link en die plak je in je bericht
Onweersdagen: 0
Hee Selma, ik had hetzelfde probleem dat de bijlages op 0 blijft staan....erg vreemd.
on topic: Net even naar buiten gelopen, extreem klam en benauwd weer.... afkoeling is gewenst! haha
Groeten!
He dorpsgenoot, grappig een mede-Veldhovenaar hier !! Ik hoop het, ik zit al 3 dagen te wachten, mag vandaag wel eens.. Hoe later hoe beter, liefst in het donker
Ik heb goede hoop! Alleen mag ie pas de grens over na 18 uur..... dan ben ik klaar met werken
leuke baan heb je "interneten"
(grapje hoor)
on topic: Net even naar buiten gelopen, extreem klam en benauwd weer.... afkoeling is gewenst! haha
Ik heb meer het idee van een gefragmenteerd buiengebied. Verwacht niet heel veel spannends op basis van die beelden.