even een vraagje, vanmorgen hier in de bilt wel een (heel klein beetje) cape, maar nu niets meer, kan je er dan in principe vanuit gaan dat je geen onweer krijgt? nu weet ik wel dat cape niet alles zegt, maar 0,0 cape is misschien wel iets te weinig om onweer te krijgen toch?
Naar "add reply" gaan,
onder het grote witte vlak waar je normaal je boodschap post zie je een balk met bladeren en daarnaast een groene knop upload.
Niet te grote foto's uploaden!!
groet Martin
ik zal gelijk mijn profiel verwijderen
nee denk het niet, foto is 3.14mb groot.. na het uploaden blijft het veld ook wit, of moet ik nog ergens op klikken? (heb het help topic al gezien)
ik zal gelijk mijn profiel verwijderen
Marcel, het enige wat je de afgelopen 2 dagen hebt gedaan is gezeurd dat je geen onweer kreeg... helaas voor velen kunnen wij geen onweer toveren. dit forum is nog steeds voor iedereen. voor zij die geinteresseerd zijn, voor degene die meer over het weer willen te weten komen enz... voor verdere klaagzang verwijs ik je graag door naar het klaagbord ----> http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=22349 . daar kan je naar hartelust posten
voor iedereen:
wat dit topic betreft, dit is bedoeld om de onweerkansen van vandaag te bespreken. dus alles wat met vandaag te maken heeft kan je gewoon hier posten. de verdere offtopic berichten en berichten zoals "wanneer krijgen wij onweer" zullen ook net zoals in de vorige kansentopics worden verwijderd. dit om alles zo overzichtelijk mogelijk te houden naar de leden toe dit echt geinteresseerd zijn in dit topic. dus gelieve hier ook rekening mee te houden vooraleer je iets post.
Onweersdagen: 0
Bladeren ----- op upload drukken, ------ en daarna onderaan de smilys op "add reply" drukken!!
probeer het nog eens, ander zou ik het niet weten!!
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
rond 13:00 zaten we aan de lunch in de tuin, toen duidelijk gerommel gehoord.
het broeit hier heerlijk, en er valt af en toe een drup regen..
laat het maar donderen in ons groningse land
Verder lijkt er in Belgie nog een hele hoop te ontstaan.. Jippie haha
het gaat er wel op lijken inderdaad..
laat maar even lekker knallen en hozen..wij blij en de plantjes blij
probeer het nog eens, ander zou ik het niet weten!!
Dat klopt niet, je moet de link die er dan staat ook nog aan klikken zodat hij in het witte vlak komt te staan!