Ja klopt op moment dat het hoosde stond ik met me hond in het page dal
water in me nike's en me hond liep als een debiel door de plassen te stuiteren
altijd trekken die buien richting zuid-oost,ik bedoel ik gun het jullie wel daar niet van,maar ik zou het ook wel leuk vinden dat wij eens iets krijgen ,ik kan helaas niet autorijden dus het zuid-oosten op zoeken gaat niet.
wanneer zijn de beste kansen voor Dongen dan voor onweer ? ,,is het zuiden van Brabant dan niet ideaal voor onweer of zo ???
Groningen krijgt niets meer dit jaar, nu de rest van Nederland aan de beurt Maar even zonder dolle, ziet er wel leuk, maar vooral verward uit die buien
Dat zijn gewoon de bekende plekken waar je al kunt gaan staan voordat er 1 druppel is gevallen.
Had er gisteren ook graag bij willen zijn in delen van Drenthe en Groningen
Hoop dat er in heel Nederland wat buien gaan vallen, levert misschien nog wat spektakelbeelden op hehe.
Nu is het in ieder geval zonnig, vochtig en 22 graden. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 13:26 uur, door Arnhemnoord
Ja ik baalde zo, ik was met hemelvaart in antwerpen voor een paar dagen. Gister bij me schoonouders weer aangekomen in Smilde. Die enorme bui in Groningen net achterna gereden toen ik met de trein weer naar huis ging, dus helaas net gemist!
Ho Ho Ho We komen al jaren te kort he hier int n.oosten. en hebben het hele jaar wel recht op onweer. Zelfs dan halen we jullie nog niet weer in. Maar de feiten zijn helaas zo dat we vandaag weer iets mogen verwachten.
Zelfs de waarders beginnen al weer op te lopen.. het is niet veel maar begin is er. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 13:37 uur, door wiggelrode
Feiten zeggen niets, dat heb je gisteren wel gemerkt. Toen was ook zuidoosten dat de beste papieren had en viel het bij jullie.
als het hier vandaag tot onweer komt maak ik een vreugde dans door de woonkamer
Dat telt toch als een onweersdag Is evenveel als ik heb gehad tot nu toe, 1 flits en 1 donder, maar als het goed is zijn wij aan het einde van het onweersseizoen aan de beurt Ik hoef niet elke keer onweer te hebben, een verfrissende regenbui op zijn tijd is ook lekker.
nou de flits heb ik niet gehad
ik vind het altijd lekker na een warme dag een lekkere onweersbui dat zie ik altijd als een soort beloning
Op deze eerste dag van de nieuwe werkweek wordt ons weer beïnvloed door een lagedrukgebied boven de Duitse Bocht dat zich al uitdiepend zal verplaatsen naar het zuiden van Noorwegen. Het zorgt voor de aanwezigheid van vochtige en instabiele lucht.