Ik zeur niet, want dan valt het juist tegen. ach en sneeuwen mag het nu ook wel hoor.
Vlgns het waarschuwing kaartje liggen we (net) buiten schot, als ik kijk hoe de bewolking over komt worden we wederom (net) geschampt.
Zee temp moet rap eens wat hoger worden, anders blijven we groen denk ik
Onweer dagen 2012: 1 !
er staat dat het daar met de buien wel mee zal vallen?!
en anders zijn ze lekker onduidelijk!
Het is vanmiddag bewolkt en verspreid over het land komen enkele stevige regen- en onweersbuien voor. Alleen in Noord-Holland, Friesland en Groningen lijkt het met de buien voorlopig mee te vallen. Tussendoor laat ook de zon zich wel af en toe zien.
ik zou niet in drenthe willen zitten nu daar vriest het bijna
ow het is bijgewerkt
de temp run van 12:10 was het daar 0,0 graden
weet niet of iemand anders dat ook was opgevallen | Gewijzigd: 6 juni 2011, 12:32 uur, door arondegekste
Word onderhand wel eens tijd dat wij iets gaan krijgen he...???
Zo te zien, als het niet afzwakt voor het Nederland binnenkomt, hebben we geluk!
Zo te zien, als het niet afzwakt voor het Nederland binnenkomt, hebben we geluk!
Ja inderdaad, we hadden 2 dagen als eerste de beste kansen, en het is overal gebeurd behalve in het zuiden heb ik het idee.. Mag onderhand wel eens
Groningen lijkt het met de buien voorlopig mee te vallen. Tussendoor laat ook de zon zich wel af en toe zien.
Zeiden ze eergisteren ook. maar plaatselijke meteo denk er heel anders over. en denk dat we voor 15:00 al wel weer kunnen genieten. als ik zo de radar mag geloven.
Lijkt nl dat die grote bui in Dld thv Frankfurt een kanteling onze kant op maakt.
zit er idd wel zo uit maar voordat die bui ons zal bereiken is het denk zoon 5 a 6 uur verder
dan vraag ik me af of er dan nog wel activiteit inzit
ik denk dat we meer moeten concentreren op buien die vanmiddag gaan ontstaan.
of heb ik het mis
Je hebt helemaal gelijk! Gisteren zouden de buien voornamelijk in het zuiden aanwezig zijn, het heeft hier NIETS gedaan ! Maar dan ook echt niets, was frustrerend om te zien hoe alles voor de grens met Belgie oplostte.
Lijkt nl dat die grote bui in Dld thv Frankfurt een kanteling onze kant op maakt.
daar zat ik ook al naar tekijken zuiden duitsland!
maar is nog ver weg, tis afwachten wat er verder nog ontstaat!
Als die buien doen wat de radar aangeeft komen ze leuk samen in zuid oost / midden Nederland. Niet dat ik het na al die tegenslagen nogverwacht, maar toch:
de wind is iig wel gunstig:
| Gewijzigd: 6 juni 2011, 12:51 uur, door Serge