Mij teveel onweer in de lucht ga dan liever niet fietsen
Regende in Apeldoorn net even heel erg hard. Op het moment een paar kleine druppels. Geen onweer!
Dat was mij dan weer niet opgevallen, ben ook meer met de radar bezig.. Maar jij hebt ook geen antwoord op mijn vraag Jan?
Ontladingen zien er zo uit.
Nee dat weet ik wel, ik had het over de KLOKUREN die in het rood staan. Ik zeg dan ook; ik zie geen ontladingen op de radar.... Meteox geeft ook niets, dus zal wel een storing zijn.
Ik verwacht midden en oosten iig, op pagina 1 staat de kaart van Meteo-Consult
Dat komt waarschijnlijk omdat de neerslag gisteren voor 08u gevallen is
| Gewijzigd: 6 juni 2011, 11:44 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
http://www.niederschlagsradar.de/
Inderdaad, het oosten heeft de beste papieren, maar dat betekend niet dat het hier niet kan gaan onweren.
Ennuh... dat mag ook we een keer... ? Wat hebben jullie gisteren gehad dan?
en meteoconsult meld dat het in n.holland fr.land en groningen mee zal vallen,moeten ze toch even op de neerslagrader kijken hoor!
denk dat ze de zwaardere buien bedoelen
Tegen 18:00 fikse onweersbui. veel neerslag. om 04:00 vanmorgen het zelfde laken en pak totaal 40mm aan neerslag en de hoogste temp van n.l 26,8 gr. en dat zijn we totaal niet gewoon.
Kun je zien hoe locaal het kan verschillen, hier in de Aa-landen wat licht gesputter.
EDIT; het rommel in het verre oosten een beetje . (Ommen e.o.) | Gewijzigd: 6 juni 2011, 12:18 uur, door henk55
Dat bedoel ik. Dus niet zeuren anders begraaf ik je onder een berg sneeuw