Workum lijkt buiten schot te blijven. trouwens word het hier broeierig. en de lucht lijkt wel een soepenbreipot. totale neerslag 40mm lv 92% Temp. 21,4gr.
Inderdaad, laten we het hopen.
Hier ook, had het eerlijk gezegd niet meer verwacht. Ontstonden steeds nieuwe pitjes achter dat complex
Ik reed op de A58 van Goes naar Middelburg en ik zag echt geen zak, nog nooit eerder meegemaakt, ben zeker geen scheitert maar dit was toch wel scary.
Hier in middelburg vaak benauwd en windstil maar nog steeds geen donderklap gehoord...
Dit zijn buien die moeten ontstaan, of bedoelen ze die rits buien die in Frankrijk hangen?
Maar het westen ook niet volgens die kaart, en daar onweerde het daarnet ook.
Ja ging lekker gister, 21,8 mm evenveel als in maart en april bij elkaar! laat vandaag nog maar zo'n portie komen! Ook onweer is welkom, alleen zie ik de onweersactiviteit hier niet echt komen.
we wachten af
Kan wel een losse flotter geweest zijn. maar geen groot complex. in het midden van nl ontstaat een complexje die naar het n.oosten koerst en zal vlgs mij actiever gaan worden zoveel te verder naar het n.o tis enorm onstabiel. dat was om 04:00 vanmorgen ook het geval fikse onweer en water gehad. het oosten heeft de betere papieren.. en dat mag ook wel een keer.
http://www.niederschlagsradar.de/ | Gewijzigd: 6 juni 2011, 11:34 uur, door wiggelrode
Dit zijn buien die moeten ontstaan, of bedoelen ze die rits buien die in Frankrijk hangen?
Opvallend dat een site als buienradar niet eens een weerbericht zelf kan maken, maar van KNMI af plukt. Vind het schandalig