Ja dat zag ik ookal, vooral dat pitje rond het avonduur ziet er wel gruwelijk uit. Maar helaas is dat onbetrouwbaar Mocht anders wel zo komen hoor En lekkere buitjes in in het zuiden al
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
In apeldoorn aangekomen was het alweer zonnig, en warmde het snel op, terug in bilthoven ook geen onweer of regen gehad, dus toch de plantjes in de tuin maar even gesproeid.
Hoop vandaag in iedergeval op wat regen het is zo ontzettend droog in de tuin!
Maandag 06 juni
Fikse (onweers)buien
Fikse (onweers)buien trekken van west naar oost over ons land. Later in de middag en in de avond neemt de buienkans af. De komende nacht kans op (dichte) mist! Waarschuwing voor watersport en verkeer: vanavond, deels vannacht en morgen kans zware buien met hagel, windstoten en wateroverlast
Net op tijd de boodschappen gedaan met de kinders
Al lijken de buien op buienradar te splitsen waardoor Gouda net in het midden valt ach ja, we zullen wel zien.
Edit: ONWEER!!!! :D:D:D | Gewijzigd: 6 juni 2011, 09:56 uur, door Dreamely
Net op tijd de boodschappen gedaan met de kinders
Al lijken de buien op buienradar te splitsen waardoor Gouda net in het midden valt ach ja, we zullen wel zien.
Edit: ONWEER!!!! :D:D:D
Wat een mazzel heb je ook weer he
Kijk die wolken omhoogschieten
maarre, rode pitten komen er steeds meer.................
EDIT: het wordt hier nu opeens dreigend, en zie dat er een klein schattig rood pitje naar me toe komt | Gewijzigd: 6 juni 2011, 10:12 uur, door gerard van den brink
Als de buien beneden even doortgaan naar ons toe hebben wij ook een klein kansje geloof ik. knmi heeft noord holland ook helemaal geel gemaakt. we gaan het zien en meemaken.
groetjes marieke