Ik ben Erik uit Groningen en ik hou van extreem weer
Vandaag op weg naar Bussum Zuid langs de Flevopolder voor het eerst met mijn Golfje in een heerlijke onweersbui met alles erop en eraan terecht gekomen en uiteraard beelden gemaakt
Zelf ben ik namelijk ook wel wat extreem dus met 120 km/u over de snelweg, al filmend met een camera in mijn hand, terwijl ik rijd is voor mij geen probleem
Ik ga jullie de komende tijd een beetje volgen, heb al mooie plaatjes voorbij zien komen
Grtz Erik
| Gewijzigd: 6 juni 2011, 13:54 uur, door erik0248
Ik ben Erik uit Groningen en ik hou van extreem weer
Vandaag op weg naar Bussum Zuid langs de Flevopolder voor het eerst met mijn Golfje in een heerlijke onweersbui met alles erop en eraan terecht gekomen en uiteraard beelden gemaakt
Zelf ben ik namelijk ook wel wat extreem dus met 120 km over de snelweg, al filmend met een camera in mijn hand, terwijl ik rijd is voor mij geen probleem
Ik ga jullie de komende tijd een beetje volgen, heb al mooie plaatjes voorbij zien komen
Grtz Erik
Nou Erik ik zou toch maar 2 handen aan het stuur houden zo vlak bij zo een bui met allerlei
zware vreemde wind vlagen (verrassings windvlagen) anders breng je niet alleen je zelf maar ook het andere verkeer ook in gevaar .
En tevens krijgen wij niet meer zulke mooie platen op de topic hier.
DUS HANDJES AAN HET STUUR BIJ EN IN EEN BUI SVP. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 08:02 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Stoer hoor, totdat je met dit gedrag iemand anders in de vernieling rijdt. Maar je kunt dan natuurlijk altijd zeggen "gelukkig heb ik de beelden nog".
Nee dat zijn die mensen die met alcohol op achter het stuur kruipen
Ik vind het prima als mensen hun mening geven, maar check dan wel eerst je facts voor je invult
Ik doe dat namelijk niet met auto's voor en/of naast me
Maar de meeste automobilisten worden een beetje chicken als er een zware onweersbui opduikt
En daar maak ik dan weer dankbaar gebruik van
De "chasers" weten denk ik wel wat ik bedoel met "achter een onweer/storm aan jagen"
| Gewijzigd: 6 juni 2011, 21:46 uur, door erik0248
dus niks alleen op de weg je moet ze met die snelheid wel inhalen.
Als bijna iedereen een beetje voorzichtiger gaat rijden met de naderende bui.
Ook ik chase wel eens met iemand mee ondanks mijn (zware angst voor onweer Tante Sidonia type ben ik)
Maar met een hand rijden doet niemand die ik ken en we passen ons rij gedrag aan ,aan het mede verkeer.
.
Maar even goed moet je het zelf weten wat je op je geweten wil hebben.
Nu zeg ik er verder niets meer over.
Hoop nog wel vaak van die prachtige filmpjes van je te zien uit een stilstaande auto of van een
bijrijder (of als die zelf bent)
.
Welkom
Dit is een voorsteltopic, dus ik zou 't erg waarderen als je je commentaar wilt verplaatsen naar het "hoe gedraag ik mij volgens loezje als chaser in het verkeer" topic
Kennelijk zit het je hoog, maar dat zegt denk ik meer van jou dan van mij
Ik wou mij namelijk alleen maar even voorstellen
Dus bij deze nog een keer
HOI! | Gewijzigd: 7 juni 2011, 09:59 uur, door erik0248
Ik wens je veel plezier op de site !!
Ps. Laat ze lekker zeuren .. net of hun altijd netjes met 2 handjes bij het stuur zitten ( Schakelen moet ook nog namelijk haha)
Grtz. Steven
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Die heb ik geplaatst in een animatie (een heleboel)
Maar die zet ik hier maar niet neer, want dan stelt niemand zich meer voor
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=25456
Geniet!