Het zou maar zo eens kunnen zijn dat beschavingen elkaar niet kunnen vinden omdat ze daar eenvoudigweg geen tijd voor hebben. En dan bedoel ik: tijd om technologie te ontwikkelen om andere beschavingen te bezoeken, of ermee te communiceren. Ze zijn dan allang uitgeroeid door kosmische rampen, of door toedoen van zichzelf.
Dat laatste speelt ook op onze planeet: we zijn hard bezig om het menselijk leven hier om zeep te helpen.
En nu komt het leuke: deze theorie staat als een huis, maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
En over de heelalkalender: stel je een jaar voor. De mensheid komt dan pas in de laatste seconde van 31 december om de hoek kijken.
Tja, en over dat filmpje: ik geloof het eigenlijk niet, men kan zo'n beeld er tegenwoordig toch zo inmonteren?
Zou ook een leuke stunt van google kunnen zijn, een beetje extra aandacht is op deze manier gegarandeerd.
Ook een aantal vragen opmerkinen (in het geavl dit echt is):
- Hoe lang staat dat ding daar? Het lijkt nog redelijk gaaf.
- Als ie er al langer staat, zou het ding dan geen sporen van de immense zandstormen op mars moeten hebben?
- Als wij het er neer hebben gezet, dan is dat een knap staaltje van geheimhouding.
- Wanneer kan ik er naar toe?
Hoezo aandacht? Krijgt Google niet genoeg aandacht dan? | Gewijzigd: 6 juni 2011, 17:00 uur, door Rayo
Ik moet hier eigenlijk niet op in gaan maar ik doe het toch!
van alle multimiljarden sterrenstelsels denk jij nog steeds dat wij de enigen zijn?
Dat is gewoonweg onmogelijk!