Ik ken het gevoel, zie hier mijn bijdrage van vanmiddag...
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...mp;#entry255525 | Gewijzigd: 5 juni 2011, 23:35 uur, door Rutte31
Daarna bleef het helaas droog maar gelukkig is hier toch nog genoeg water gevallen. De tuin was er in ieder geval erg blij mee.
hier precies hetzelfde (Geldrop, NB)
Dan heb je tenminste een beetje onweer. lol
Ja, maar dan moet ik wel ff snel wat uien of bonen naar binnen werken om de donder te kunnen produceren...
Als dat maar niet te nat gaat knetteren haha
Ik zie daar persoonlijk weinig kans | Gewijzigd: 5 juni 2011, 23:42 uur, door Shift3r
valt eigenlijk wel mee
ik zat in de auto want het regende nogal hard
dus hij was niet zo hard zoals je zal verwachten bij zon flits
Regen is noodzaak, onweer is luxe
Maar we hebben meer nodig, ik heb een paar boompjes die het blad laten vallen, helemaal geel enzo.
Gelijk heb je
Het is echt veels te droog op het moment. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 23:49 uur, door Shift3r
Ik ben geen expert als het gaat om weersvoorspelling maar ik denk dat er op 7 juni een grotere kans is op onweer.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Net over de grens felle onweerscomplexen, binnen onze landsgrenzen af en toe een bui.
Denk dat er morgen in de loop van de middag wel weer het een en ander gaat gebeuren.
Edit: boven Zeeland ontstaan nu ook wat buitjes. | Gewijzigd: 6 juni 2011, 00:15 uur, door Arnhemnoord
De kansen voor vandaag waren juist behoorlijk hoog. Maar zoals je ziet betekent dat niet dat het wat wordt. De kansen voor morgen lijken lager, maar het zou zomaar kunnen zijn dat het dan wel raak is. Het blijft toch maar een lastig iets met die kansen. Zou wel leuk zijn dat we morgen weinig verwachten en dat het dan juist wel los gaat.