Op Wieringen, heb ik wel onweer gehad hoor..
Was niet heel veel, maar toch! Onweer is onweer
Hahaha, ja dat is om radeloos van te worden!
Desondanks toch wat onweer gehad, NW-en van Noord Holland
Er waren zelfs een paar van die lekker droge krakers, een flits en daarna regen.
Dat was het dan ook alweer.
Mij gaat het ook meer om de sport, de fun en de spanning die het allemaal oplevert.
Een soort van gezonde stress, die tenminste leuk blijft.
Maar ja aan de andere kant ik heb gisteren al onweer gehad, maar ik vind het vooral jammer voor de rest van NL. Tja ik ben toch nog een beetje de geluksvogel, maar zo voel ik me dus totaal niet. | Gewijzigd: 5 juni 2011, 21:40 uur, door onno333
Maar ja aan de andere kant ik heb gisteren al onweer gehad, maar ik vind het vooral jammer voor de rest van NL.
Gelijk heb je.
:D thor is zijn hamer weer eens kwijt in NL. de drankbak.
Ach denk maar zo, het kan alleen maar beter worden deze zomert.
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
Laten we hopen
FF klikken
Komt pas diep in de nacht denk ALS het niet verpietert.
Ik bedoelde dat verder ook niet negatief.
Het plaatje zag er zo in ieder geval grappig uit, omdat er verder niks te zien was van bewolking.
Maar als je het nieuwe plaatje bekijkt, zie je dus pas echt goed, hoe het Nederland precies insluit.
Op zich wel jammer, maar ach. Er komen nog genoeg kansen.
Dat lijntje is wel een mcs. Misschien toch...
Jep het komt net niet tot aan de grens belgie/nederland dus zeeland houd het ook weer eens droog.... Bummer!!!!
Ik bedoelde dat verder ook niet negatief.
Het plaatje zag er zo in ieder geval grappig uit, omdat er verder niks te zien was van bewolking.
Maar als je het nieuwe plaatje bekijkt, zie je dus pas echt goed, hoe het Nederland precies insluit.
Op zich wel jammer, maar ach. Er komen nog genoeg kansen.
Ik vat het ook niet negatief op hoor
maar toen ik hem uploade zag ik ook niks dus heb ik hem snel aangepast
maarja toen was er al op gereargeerd