*maar weer eens met een paar gietertjes water in de weer gaat buiten* | Gewijzigd: 5 juni 2011, 21:02 uur, door Reutel
Geen druppel gevallen vandaag.........
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Ik zag het meestal plaatselijk al gebeuren, als het om Midden-Limburg heen gaat, maar op zo'n grote schaal nog niet.
Hoorde dat het in Ede, waar ik nu ben ook tot 12 uur is doorgegaan, heb ik helaas moeten missen. Maar liet de moed de hele dag niet zakken, want er kwam volgens velen nog heel erg veel aan! Maar helaas ga ik toch zometeen weer slapen, de wekker om 6.15...zonder ook maar 1 klap te hebben gehoord vandaag of een flits te hebben gezien. Ik moet zeggen, alles wees erop dat we vandaag de volle lading zouden krijgen en had me er zo op verheugd, maar moet bekennen. Wat een teleurstelling, en er kan best nog veel boven Frankrijk zitten enzo, ik geloof niet dat we dat nog krijgen.
Erg jammer, maar goed, laten we de kaarten voor de volgende weken maar gaan bekijken, zit vast weer iets tussen waardoor ik lekker mag dromen over iets moois .
Ik vind het ook raar, dat het altijd (of de meeste keren in ieder geval) zo snel veranderd, als het Nederland in trekt.
Op zich mag ik niet klagen, want gisternacht heb ik toch een paar behoorlijk mooie flitsen kunnen waarnemen.
Helaas heb ik geen kans gehad om er foto's van te maken
Maar we hebben geduld, en er komen nog wel meer mooie kansen
Ja he, het raakt de grens aan en het verpieterd meteen
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Ik zie vanavond niets meer komen en de verwachtingen doen dat ook niet.
Alles wat in deze richting onderweg is, zie je zo in elkaar storten.
Het kost me na vandaag de nodige moeite, maar laat ik het toch ook eens proberen:
"Vergeet dit weekend nu maar en kijk uit naar de volgende gelegenheid die er toch eens moet komen"