We zijn tegen 04:00 uur naar bedjuh gegaan....weinig gezien of gehoord : behalve enkele lichtflitsen en 2 x een ver weg gerommel .
Vanwege de alcohol die we hadden gehad denk ik wel goed doorgeslapen want ook vanuit ons bed hebben we weinig meer meegekregen...helaas.
Vanmorgen wilde ik buiten gaan kijken hoeveel regen er ongeveer gevallen was en toen zag ik dit :
Schijnbaar is er genoeg gevallen dus.....
Kan iemand mij vertellen wat wij gemist hebben toen we in diepe rust waren ?
P.s. Ik ben nieuw hier dus weet nog niet veel van de termen die jullie gebruiken, daar moet ik nog inrollen....
Misschien een Pelikaan op 1 van die stangen geland, ik ken die soort party prul. het minste druk op die stangen en ze knakken.. maar goed veel water er op kunnen ze ook niet hebben.
Hier nu een waterig zonnetje en nog steeds benauwd/klam
Temp 24,2 graden en windstil
Fris en winderig hier. Nog steeds dreigend donkere wolken in het noorden, maar ze komen niet meer terug...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Inderdaad. 2011 lijkt tot nu echt het jaar van de missers te worden. Zoveelste keer op rij dat we buiten de boot vallen, maar goed, we krijgen ons deel ooit nog wel.
Je zou denken dat dat geen kwaad kan bij een spits dak maar denk dat het regenwater op de 1 of andere manier is blijven hangen daar waar het normaal eraf valt....bedoel dus bij de vierkante omtrek ... te snappen zoals ik dat zeg ?
En op de buienradar te zien is dat nog niet het laatste wat er valt dus we laten hem maar staan.....
Het ziet er naar uit dat de buien die uit België moeten komen, helemaal afzwakken, dus het westen krijgt volgens mij totaal niks meer mee. Erg jammer hoor. Ik gun de rest van Nederland ook spectaculair weer, maar wij willen nu ook wel eens.
Mensen haal dan in godsnaam ook die verbodbordjes bij de grens weg!!!
wat, dat gestage regentje (luttele mm) terwijl de rest ten oosten langstrok?! We mochten nog blij zijn dat we nog 2 of 3 donders binnen 5km. afstand mochten horen... Wederom lekker net mis voor Groningen Stad
Op naar de vlgnde kansen !
Onweer dagen 2012: 1 !
Komt denk ik omdat de buien nu vanuit het zuid-oosten kwamen. Meestal komen ze uit het zuidwesten en splitsen zich dan boven Groningen en komen kilometer of 15/20 verderop weer bijelkaar. Hier in Ten Boer zien we die buien altijd rechts en links langskomen. En onweer op een kilometer of 4/5 is dan heel normaal
Deze bui kwam vanuit de andere kant. En kwam hier nu op een kilometer of 2 a 3 langs. Voor ons doen dus een goede dag qua onweer
Enneh nog een paar uur een gestaag regentje is niet verkeerd hoor.
En voor iedereen die nu geen onweer heeft gehad..... meestal pist Grunn ernaast....